woensdag 8 november 2023

Wit met mintgroen, of toch niet ?

Goeiemorgen iedereen,
vonden jullie het ook zo moeilijk om in juli de juiste kleur te vinden ? Mintgroen, kreeg bij mij wel meerdere mogelijke combo's. Ik gebruikte ze dan maar ineens allemaal in mijn kaartje. Het idee om een watervalkaart te maken, ontstond toen ik het stempelset zag. Ik kon moeilijk kiezen, dus op deze manier kon ik ze allemaal gebruiken.
Het modelletje vond ik op het internet, eens een beetje anders dan anders....
Mijn stempelkussen vertelde me, dat het Mint was, nochtans het papier dat ik gebruikte kreeg ook het mint label aangemeten. Zo werden het toch wel wat verschillende tinten bij elkaar. 
Toch deed het me twijfelen of ik deze wilde gebruiken voor het kleurenkaartenteam. Heb het dan niet gedaan en een ander kaartje gemaakt, dat iets beter aansloot bij het voorschrift.
Maar, deze wilde ik jullie uiteraard niet onthouden...

Papier : Action
Stempelset : Simon Says
Ballonnen : Concord 9th

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart, tot morgen !
Groetjes, Martina
x









5 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Leuke kaart werd het! En ja, soms zijn er zoveel interpretaties van kleuren! Helemaal geslaagd voor het KKT of ook zo maar... Dacht al dat ik iets vergeten was, haha!!
Enne, op 't werk is er weer een update geweest. Ik kan maar bij een handjevol blogs gaan kijken tijdens mijn middagpauze... Pfff... Bij jou dus ook niet meer. Lastig ze... En thuis te weinig blogtijd...
Liefs,
Nancy

Elly zei

Je kaart is heel mooi. Vaak de juiste kleur vinden is wel een gepuzzel ja.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi waterval kaartje met de mooie kleuren
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt!

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!