donderdag 30 november 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Werken met een embossingfolder

Goeiemorgen iedereen,
laatste donderdag van de maand ! We trappen hier een nieuwe challenge af met het team van '52 weeks to christmas'. Deze week willen we een kerstkaartje zien met gebruik van een embossingfolder.
Ik dook eens in mijn 'oude voorraaddoos' en vond nog een setje cirkels die ik heel lang geleden al een keertje emboste. Die vond ik wel leuk om als achtergrond te gebruiken op onderstaande kaart. 

Herten : Marianne Design
Sentiment : Studio Light
Embossingfolder : Cuttlebug
Papier : Action

Wil jij graag meedoen en kans maken op een weggeefje ? Link dan je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas'. Dan brengt een DT je vast nog een bezoekje.
Ik doe in de loop van vandaag hopelijk mijn rondje voor het kleurenkaartenteam. Gisteren werd mijn dag nog vrij onverwachts opgevuld met verrassende, onvoorziene omstandigheden. 
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse DT kaart voor 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



22 opmerkingen:

Caroline zei

wat een leuke kaart met deze diertjes
groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kerstkaart!
Fijne donderdag
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke hertjes erop
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Martina.
Leuk de embossing achtergrond.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Leuk de rendiertjes in de cirkels vol embossingsneeuw.
XxIrene

Epie zei

Prachtige kerstkaart met deze rendieren en slimliner
Fijne dag Epie

Trudy zei

Hele mooie kerstkaart en leuk die sneeuw bij de rendieren!
Groetjes Trudy

marja kenter zei

Ik vind het ook een hele mooie kaart.
Fijne dag en groetjes

Diny zei

wat een gaaf kaartje Martina....heel erg leuk gedaan met de rendieren!
Groetje Diny

Eri zei

Een leuke slimline kaart met die rendiertjes.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Leuke kaart met die rendieren, Martina!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooi en verrassend kaartje Martina! En die rendieren ervoor heeft ook wel iets! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi die geëmboste achtergrond bij de hertjes Martine. Een mooie sfeervolle kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtige kaart vooral de uitgestanstje rond met embostte velum erachter.

Marja Sch zei

Wat een leuk rendierkaart. Groetjes Marja

Colinda zei

Mooie winterse kaart!

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Martina!
Groetjes Suzan

Freubelmina zei

Ooooh een schitterende kaart laat je zien!

GerJanne zei

Heel mooie slimlinekaart met de hertjes!

Nelleke zei

Wat een leuk idee om achter de cirkel ene embossing mal te gebruiken. Mooie kaart geworden.
En nog een vraagje, van welk merk is de slimme line?ik heb hem ook, 2e hands gekocht en stond geen merk bij toen. Groetjes Nelleke

Nancy zei

Hey Martina,
Leuk model, toffe kaart werd het!
Hopelijk vind ik nog ergens wat tijd om mee te doen met de uitdaging!
Liefs,
Nancy

!neke zei

Mooie kaart Martina !!!!
groeten Ineke