zaterdag 11 november 2023

Merry Christmas voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
we glijden het weekend in... De kerstdagen tegemoet met DT 'In 't Woefke'. Ik help je met deze keer weer een kerstkaartje. Deze keer maakte ik de achtergrond met Brusho, waar ik een beetje goud in verwerkte. Een leuk groot sentiment van Lawn Fawn in het goud staat mooi in het midden te pronken. Ik nam er ook nog een keer de sneeuwster van Lawn Fawn er bij om de achtergrond een beetje 'diepte' te geven.

Achtergrond : Brusho
Sentiment : Lawn Fawn
Sneeuwsterren : Lawn Fawn

Wil jij graag dit kaartje en meer bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke'. Inge zal je vast wel wat advies geven als je dat nodig hebt. En anders ? Lekker kiezen uit het ruime aanbod, zou ik zeggen !
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de leuke details
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje is het! De tekst is zo een mooie blikvanger!

Anita van Deur zei

Super de achtergrond van je kaart en de letters maken het af en zo heb je een hele mooi kaart.