donderdag 8 augustus 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
jawel, we zijn er weer ! Donderdag, dus kerstkaartjes op het menu, samen met het team van '52 weeks to christmas' veroveren we weer blogland vandaag. Ik dook nog een keertje in mijn bak 'wel ooit leuk, maar nog niet gebruikt'. Voor wie mij een beetje volgt, neen de bodem is nog helemaal niet bereikt jammer genoeg, ik denk dat dat nooit komt, omdat er altijd nog wel wat dingen bijkomen.
Maar goed, deze stukjes vonden elkaar terug in deze kaart, weer eentje er bij.

Embossing : Action
Hert : Echo Park
Papier : Stampin Up
Hohoho : Alexandra Renke

Wil je graag meedoen met de wekelijkse uitdaging of met de lopende challenge ? Het kan nog allemaal. Link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor het DT 'In 't Woefke'.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Straf toch dat we zo'n juweeltjes hebben die we 'vergeten' te gebruiken hé? Mooie kaart werd het, vind het papier ook geweldig! We gebruikten dezelfde kleuren deze week...
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Geweldige kaart met de mooie embossing, leuke kleur bij het wit.

Elly zei

Wat een leukerd je kaartje.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie hert en de leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Ik denk dat wij allemaal wel zo'n bakje, doosje, of iets hebben waar wat UFO'S in zitten.
Dit is wel een hele leuke kaart, goed dat je het uiteindelijk verwerkt hebt.

Marijke zei

Een mooi kaartje met restjes. Dat ben ik ook aan het doen, maar op de een of andere manier komt ie niet leeg! Die restjes worden alleen maar meer! Maar ja, zo hebben we nog wat he? Groetjes Marijke

Caroline zei

hoewel ze mij in Oostenrijk vertellen dat een hert bij de jacht hoort, vind ik het nog steeds heel erg mooi op een kerstkaart, heel leuke kaart, groetjes Caroline

!neke zei

Super leuk !!!
Mooie embossing !
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een waar schatkistje als er deze leuke restjes inzitten Martina. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Heel leuke kaart uit de bodemloze bak, Martina! Ik heb ook zo'n bak, maar die is nu toch wel gekrompen met de verhuizing. Ik heb van alles naar een na-schoolse opvang gebracht, die kunnen daar lekker mee knutselen.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Nou dat is zeker herkenbaar! Ik heb een schoenendoos vol met spullen die ik nog nooit gebruikt heb en ook tussen de andere dingen liggen nog ongebruikte exemplaren. Maar jij hebt er eer wat gebruikt. je kunt trots op jezelf zijn ;-)
Het is een leuk kaartje!

Colien zei

Heel toffe kaart, erg gaaf met je 'verborgen pareltjes'!
grtz Colien