woensdag 28 augustus 2024

Kleurenkaartenteam : Petrol blauw met legergroen

Goeiemorgen iedereen,
de allerlaatste woensdag van de maand. Deze keer hebben we de kleurtjes petrolblauw en legergroen in de aanbieding. Deze kleurencombo werd gekozen door Emily.
Ik hield het deze keer heel eenvoudig. Ik gebruikte de confetti van het stempelset waarmee ik vorige maand mijn kaart maakte. Feest ten top !

Achtergrond confetti : Concord 9th
Grote letters : Alexandra Renke


We zijn niet met zo heel veel deze keer, maar dat kan de pret niet bederven denk ik dan...
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig de confetti achtergrond daar bij de grote letters een super mooie kaart!

Nancy zei

Hey Martina,
Super leuke verjaardagskaart met die confetti!
Altijd feestelijk!!
Liefs,
Nancy

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kaart zeg. Leuk met al die confetti. Prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de leuke details
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

prachtige feestelijke kaart voor het KKT!
groetjes
nancy

chantal zei

Blijft superleuk met die confetti. Liefs chantal

Colien zei

Hartstikke mooie kaart in de KKT kleurtjes, heel feestelijk!
Misschien niet zoveel deelnemers, maar wel weer heel veel inspirerende creaties tijdens het blogrondje, bedankt weer voor de organisatie!
grtz Colien

Marfien zei

Tof kaartje, leuk met de confetti

Nelleke zei

Ook eenvoudig kan mooi zijn en dat is deze kaart zeker! Groetjes Nelleke

Femminde zei

Veel later dan gepland, maar nu dan toch nog. Wat een super leuke CAS kaart!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde