maandag 5 augustus 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Lieveke

Goeiemorgen iedereen,
Lieveke gaat (bijna) met pensioen en is jarig. Ze houdt van de(n) Antwerp en van bier. Ze werkt als verpleegster. Deze elementen verwerkte ik op de kaart hieronder.
Met weer ander papier en andere letters, krijgt de kaart weer een heel andere dimensie. Jammer genoeg is de naam van de ontvanger net iets te lang en moeten de letters een beetje 'overeen' komen op 1 flapje, maar dat lukt aardig zoals je ziet. De voorkant hield ik vrij eenvoudig. 

Papier : Action
Afdrukjes binnenkant : Stampin Up, Marianne Design
Hoera : Carlijn Design
Letters : Stampin Up

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam voor augustus,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is tof je kaart voor Lieveke, mooie kleur en heel persoonlijk.

Daphne zei

De ie samen op een gedeelte kan heel goed vind ik.
Mooi zoals je de persoonlijke dingen die passen bij de jarige verwerkt hebt op 1 kaart.

Eri zei

Een leuke persoonlijke kaart voor Lieveke. Leuk die persoonlijke gestempelde binnenkant.
Groetjes, Eri

Ellen zei

Prachtige persoonlijke kaart weer! Mooi opgelost met de lange naam!
Groetjes Ellen

femke zei

Heey Martina,

dat is een leuke kaart geworden voor Lieveke!!!

Groetjes Femke

Nancy zei

Hey Martina,
Super toffe kaart voor Lieveke!
Ik kwam eigenlijk naar de nieuwe kleuren zoeken maar ja, jij bent in vakantiemodus hé! haha!!
Geniet maar verder, ik zie ze straks wel...
Liefs,
Nancy

Elly zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly