donderdag 29 augustus 2024

Elke donderdag een kerstkaart : Challenge : Maak een kaart met gnomes

Goeiemorgen iedereen,
naar alle traditie komt na de laatste woensdag, ook de laatste donderdag aan de beurt. Deze keer hebben wij - het team van '52 weeks to christmas' - voor jullie een nieuwe challenge die van staat gaat. We willen graag gnomes zien op jouw kaart.
Dit is iets wat ik eigenlijk helemaal niet in mijn voorraad heb liggen. Gelukkig ligt er dan nog een leuke blok papier van de Action hier, waar een vel met gnomes tussen zit. Van deze dus dankbaar gebruik gemaakt. 
Ik gebruike nog de leuke snijmal om de flapjeskaart te maken, de plaatjes pasten er net op, als dat geen meevaller is !
Wil jij graag meedoen met deze challenge ? Dat kan ! Link je kaartje vanaf morgen op het blog van '52 weeks to christmas'. Vandaag kan je terecht voor je 'gewone' wekelijkse kaart.
Een DT lid brengt je vast een bezoekje.

Papier : Action
Kaartenmodel : Studio Light

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke kabouters
groetjes ellen

marian zei

Een super leuke kaart met gnomes heb je gemaakt, heel leuk papier ook.
Groetjes van Marian.

Nancy zei

Hey Martina,
Ondanks je deze niet op voorraad hebt, heb je met het Gnomes-papier toch een super toffe kaart gemaakt...
Ik heb er zo veel dat ik echt moet gaan kiezen, het wordt een maandproject denk ik... Het model is ook super, moet er eens mee aan de slag...
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Leuke kaart, Martina. Fijn, de Action die je redt ;-)
Mooi model!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Wat zouden we doen zonder de A...
Dat zijn wel heeeeeeeel veel gnomes op je kaart 😏
Groetjes
Nancy

Suzan zei

Superleuk kaartje Martina!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Supermooi model! En wat leuk dit papier weer eens te zien...Enig met de gnoompjes.