woensdag 21 augustus 2024

Vrolijke cactussen

Goeiemorgen iedereen,
vandaag nog eens een 'gewoon' kaartje voor in de voorraadbak. Een hele tijd geleden, maakte ik een kaartje met een cactus winkeltje. Het kaartje zelf kon ik eigenlijk voor niks gebruiken, het belandde in de bak 'misschien ooit eens recycleren'. Voila, deze kaart werd eentje van een reeks, waarin ik de gekleurde cactussen verwerkte.
Deze kan dienen voor verschillende doeleinden.

Papier : Action
Sentiment : Carlijn Design
Cactussen : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden

Ik wens jullie nog een hele fijne dag vandaag, hopelijk niet meer zo warm.
Tot morgen, voor een verse kerstkaart. 
Groetjes, Martina
x



8 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Ha, deze is super leuk. Zo komen ze goed tot hun recht! Ik herken het papier, heb het ook al gebruikt. Mooi als achtergrond...
Leuke kaart, deze gaat niet lang in de voorraad blijven zitten...
Nog 2 keer slapen! haha!! We tellen af...
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Gezellig kaartje met deze vrolijke cactussen!

Sarah zei

Aha... Jij en Nancy zijn iets van plan. Ik las haar enthousiasme 😂
Dit is een hele leuke kaart. De cactussen zijn zo tof! Leuk met de gezichten. X

Sigrid1972 zei

Leuke kaart met die vrolijke cactussen!!!
Groetjes, Sigrid

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met heel leuke stempels!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gezellige cactussen erop
groetjes ellen

Trudy zei

Wat een super leuke cactuskaart!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Die zijn zeker leuk! Ik vind het een geinige kaart!