maandag 19 augustus 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : T en N getrouwd !

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden kreeg ik de vraag of ik voor T en N een felicitatiekaartje kon maken. Het koppel trouwde onlangs. Daar ging ik weer met 'droogbloemen'. Verschillende snijmallen van takjes heb ik ondertussen op voorraad, dus het lukte wel. Had het zelf erg moeilijk met de combo van de lettertypes in de cirkel. Het ene was een kleine letter, de andere een hoofdletter. Dit druist een beetje tegen mijn principe in, maar, als het koppel dit mooi vindt, doen we dit gewoon natuurlijk.

Cirkel : Gummiapan
Sentiment : Carlijn Design
Takjes : Allerlei merken door elkaar 

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk) week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart.
Kom je dan weer even kijken ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

6 opmerkingen:

Daphne zei

Oh ja, dat zie ik ook meteen (de letters) en stoor me daar ook en beetje aan, gek hè.
Je hebt wel een heel leuk kaartje gemaakt, mooi gelukt, de cirkel.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details
groetjes ellen

Ellen zei

Prachtige kaart hoor Martina…ik zou ook 2 dezelfde letters kiezen, in geval dus 2 hoofdletters!
Groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Je hebt het prachtig verwerkt op je kaart, enne ook ik zou 2 de zelfde letters gekozen hebben, het is zoals je zegt de klant is koning

GerJanne zei

Ah... ja ik snap waarom zij dat gedaan hebben. De bergpartij tussen hun letters in, zou anders niet vloeiend overgaan van de ene naar de andere letter! Zijn het bergwandelaars of-beklimmers?
Je hebt toch een heel mooi kaartje gemaakt. Grappig, mijn broer en schoonzus zijn Theo en Natasja en mijn zoon en schoondochter Tieme en Nicolette.

Nancy zei

Hey Martina,
Mooi resultaat, lijkt sterk op het origineel...
Tja, als het koppel dat zelf kiest...
Liefs,
Nancy