maandag 12 augustus 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Thijs

Goeiemorgen iedereen,
Thijs is een tijdje geleden 18 jaar geworden. Voor zo'n stoere puber is het niet altijd even makkelijk om een gepaste kaart te maken. Daarom hanteerde ik even de bollen van My Favorite Things, die ik een tijd geleden ook het kleurenkaart team kaartje maakte voor een 80 jaar kaartje. Hier kan je niks mis mee doen denk ik dan..
De leeftijd ging er net op. Missie volbracht op naar de volgende kaart.

Letters : Craft Emotions
Sentiment : Boekenvoordeel



Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag woensdag voor een verse kaart, tot dan 
groetjes, Martina

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel tof en past super goed bij 18 jaar!

Ellen zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je kaartje is geweldig en zeker voor een puber…top!
Groetjes Ellen

Eri zei

Super gave en stoere kaart voor Thijs.
Groetjes, Eri

Daphne zei

Heel leuk!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met de stoere elementen
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuke kaart voor een jongeman!
Groetjes, Caroline

Elly zei

Ik vind het een geweldige kaart!
Groetjes Elly