zaterdag 17 augustus 2024

Happy birthday

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een vrij 'gewoon' kaartje. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, nietwaar ?
In ieder geval, ik vond dit ideetje op Pinterest, vond het wel een leuk kaartje in deze zachte kleurtjes.
Voor wie zijn kaartje hier herkent, bedankt voor de inspiratie !

Papier : Action
Letters : Alexandra Renke
Vierkant met rand : Gummiapan
Embossingfolder : Concord 9th

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan!
Groetjes, Martina
x



6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Door de papier keuze is het een chique kaartje geworden, fijn weekend.

Ellen zei

Ik hou ervan…prachtig!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Mooi hoor.
Leuk hè, ideeën opdoen op Pinterest.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje sjiek hoor
groetjes ellen

GerJanne zei

Ja,daar houd ik ook van, van de rustige kaartjes! Heel mooi!

Cinderella zei

Hallo Martina,
Superleuke kaart is het geworden.
Fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx