woensdag 14 augustus 2024

Kaartje in vakantie uitvoering

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje dat ik maakte tijdens onze vakantie in Tsjechië en Polen. Met beperkt materiaal (altijd de inpakstress, wat neem ik mee, wat niet ?) en uiteraard in beperkte mate mijn spulletjes meenemen. Wat stempels, dp papier en gekleurd papier. Zo ook dit jaar mijn kleine gekleurde inktjes ingepakt én mijn potloden, die zijn altijd mee. Die drogen tenminste niet uit en nemen niet veel plaats / gewicht in.
Veel werd er niet geknutseld, maar kijk, dit onderstaande kaartje is er één van.
Lekker eenvoudig gehouden deze keer.

Stempelset : Concord 9th (hetzelfde set dat ik gebruikte voor het kleurenkaartenteam van deze maand)

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Kom je dan weer even kijken ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina


3 opmerkingen:

Elly zei

Eenvoudig maar ik vind hem mooi. Fijne vakantie nog.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi sjiek kaartje
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Klein maar fijn met de beperkte middelen die je mee nam.