zaterdag 3 augustus 2024

Hotties !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijgen jullie mijn eerste kaart voor DT 'In 't Woefke' voor augustus. We zetten de 'vrolijke' kaartjes nog even verder. Deze keer krijgen jullie dit stel, dat zich amuseert in de zon. Wijntje of cocktail in de hand, zonnetje en elkaar, meer heb je toch niet nodig ?
Ik maakte er een slimline card van, met een apart luikje aan de linkerkant. Daar flapt het open en is er ruimte om zelf iets te schrijven.

Afdrukje : Art Impressions, gekleurd met aquarelpotloden
Sentimenten : Art Impressions, Penny Black

Wil je dit kaartje zelf bekijken ? Dan heb je een beetje geduld nodig. Inge is op dit moment met vakantie. Kijk op haar blog wat de openingsuren zijn, zodat je niet voor gesloten deuren staat.
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig!! Wat een toffe kaart met deze leuke plaatjes en de tekst!

Daphne zei

Leuk.
Het zou zomaar over mij kunnen gaan, deze kaart.
Ik zie mezelf zitten met mijn vriendinnen😁

Eri zei

Heel toffe kaart met al die kwebbelende dames aan het strand.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke dames op het strand
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

geweldige gave kaart Martina........gr karin

chantal zei

Deze zijn geweldig. De leuke reeks van art impressions zijn mijn favoriet
Liefs Chantal

Crea Astrid zei

Een prachtige zomerse kaart heb je gemaakt. Erg mooi ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Claudia's kaartjes zei

Das echt een geweldige kaart.
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Colinda zei

De dames hebben het goed naar hun zin!! Lekker zomers!

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten met deze geinige plaatjes.,groeten Trijntje