zaterdag 24 augustus 2024

Hope your day is wonderful

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een laatste kaartje voor deze maand voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer niet echt een 'grappig' kaartje, maar wel een leukerd met de stempels van AALL & Create. Dit merk heeft een hele leuke reeks van stempels die je op heel veel verschillende manieren kan verwerken. Het is niet mijn stijl die jullie gewend zijn, dat voel ik ook zelf, maar ga de uitdaging altijd graag aan.
Zo ook met dit set, vond ik mijn weg om het te verwerken. Misschien ook weer niet in de traditionele kleuren, maar kijk, vind het wel geslaagd. De vorige kaart met dit merk, kreeg heel veel positieve reacties, ben benieuwd wat jullie van deze vinden.

Afdrukjes : AALL & Create, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Studio Light
Stencil : Tim Holtz gebruikt met Distress Ink

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe, de vakantie loopt op z'n eind. Ik zie jullie graag morgen nog terug voor een verse, persoonlijke kaart, tot dan,
groetjes, Martina
x



6 opmerkingen:

Daphne zei

Hee, je hebt de "Spotlight" nu juist niet geleid en de rest wel.
Wat mooi is dat ik zeg.
Prachtig, deze kaart, mooi kleurrijk, héél erg leuk.

Ellen zei

Mooi gedaan Martina!
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels
groetjes ellen

!neke zei

Mooi Martina !
groeten Ineke

Sigrid1972 zei

Prachtig met al die stempels en andere materialen!!!
Groetjes, Sigrid

Anita van Deur zei

Knap gedaan!