zaterdag 7 mei 2011

45 jaar getrouwd

Dag iedereen,
jawel, een tweede kaart met 45 jaar getrouwd. Deze maakte ik ook op bestelling, vind hem zelf wel heel erg geslaagd moet ik zeggen... Mag wel even eigenstoef ! Dat doe ik niet zo vaak.
Heb de spiegelstempeltechniek toegepast (vind je in mijn tutorials). Het hart is van een stempel van de boekenbeurs (aan 1 euro !); vogelstempel van PaperArtsy; 45 is van Forever Friends; sentiment is van Stampin Up.
Ik dank jullie voor jullie bezoekje en tot morgen voor een nieuwe kaart !
Groetjes, Martina


19 opmerkingen:

natacha zei

mooie kaart leuk met die vogels en dat hart
grtz natacha

Monique zei

Je mag er fier op zijn hoor!
Het is een prachtige kaart!
groetjes
Monique

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Wat zie ik weer schitterende kaarten staan hier !!

Groetjes, Jaimie

Wil zei

Hij is inderdaad erg mooi geworden.En zeker zo met dat hart.
Groetjes Wil

marjoleincreatief zei

Prachtig, eenvoudig maar heel erg sjiek!!!!

Mooi gedaan, vooral dat hart...

Lia zei

Zeker een geslaagde kaart, vind hem heel mooi geworden, zoek mij trouwens rot naar Terracotta kleuren haha, straks eens even in de hobbywinkel neuzen,

groetjes Lia

Marjo zei

Ik vind het zo knap dat je dagelijks post op je blog. Helaas duurt het op de ene of andere manier bij mij altijd erg lang om een berichtje bij jou te kunnen plaatsen. Ik neem daar dus dan niet altijd de tijd voor. Even kijken hoe vaakik nu op verzenden moet drukken (meestal 4 keer). Groetjes Marjo

Unknown zei

Mooie kaart weer.
De vogel stempel is erg mooi.
Heel chique. Maar dat mag ook wel voor een 45 jarige bruiloft.
Ik wil mij ook afmelden voor de terra kaart.
Kan er echt niets voor bedenken en kan er geen papier van vinden. Sorry.
Hoop volgende week weer wel mee te doen. Ik kijk dan even hoeveel tijd ik heb. Moet dan nl de hele week werken incl weekend. Heb dan dus minder tijd.
Groetjes en een fijn weekend. Brigitte

corryskaart zei

hoy martine
gewoon weer een prachtige kaart met vooral de duifjes!
groetjes....corry

Colien zei

Prachtige kaart weer, zeg!
Zal me dit weekend eens storten op de terracotta kaart, wat een uitaging
grtz.Colien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie eenvoudige kaart, mooie stempels heb je gebruikt.

groetjes jolande

CraftyC zei

Beautiful card Martina, very elegant
Clairexx

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan met die vogels en dat hartje!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Mooi kaartje!
groetjes,

Marjan zei

Natuurlijk mag je je zelf een veer in je hoed geven! En terecht hoor, het is een prachtige kaart!! En stijlvol is het ook nog.

Groetjes, Marjan

Hermien (Sproet) zei

Chique kaartje, Martina! De spiegeltechniek ga ik nog even op je blog zoeken, die ken ik niet!

Goed weekend!

Marian zei

Mooi gedaan zo met de vogels
Groetjes

Christine zei

Prachtige kaart Martina! Fijne moederdag!
Liefs
Christine

Enny zei

Wow Martina je hebt weer prachtige kaarten gemaakt ! Proficiat !! Groetjes Enny