maandag 2 mei 2011

China !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een extra vrije dag ! Joepie, we worden verwend. Maar vanaf dinsdag wordt het wel heel ernstig en doen we de aftrap naar het einde van het schooljaar. Dat gaat vaak gepaard nog met een schoolfeest, eindejaarsfeest, pensioenfeest, vergaderingen, examens, rapporten,.... nog harde noten om te kraken dus. We slaan er ons wel door !
Vandaag een kaartje in opdracht. Niet makkelijk vind ik. Dit is voor een vriendin, die naar China vertrekt. Ik hoop dat ze de kaart leuk vindt en dat ze een mooie tijd zal hebben !
Stempel van Hero Arts, gekleurd met copics, accentjes gelegd met 3D; sentiment is van Hero Arts; papier is van Papermania, randjes genaaid; achtergrondstempel van pipoos.
Bedankt voor jullie bezoekje en laat gerust een reactie achter.
Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de zwarte kaartjes die gaan komen.
Zie je het nog zitten om mee te doen ? Klik dan op de eend en geef je nog snel op, dan kom je nog tijdig in de lijst van deelnemers !
Groetjes, en tot morgen !
Martina
x



17 opmerkingen:

Sanne zei

Ik vind hem helemaal fantastisch!

Liefs Sanne

nicolet zei

Wat dat ziet er super uit zeg! Geweldig!
Groetjes Nicolet

Monique zei

Wat is die prachtig!
Knap hoor!
groetjes
Monique

PIKO hobbyblog zei

Dit is echt een geweldige kaart geworden!!!!

Groetjes,

Pia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kleurrijke kaart, de drie dametjes zijn zo leuk.

groetjes jolande

Rosina zei

Een hele leuke kaart Martina met die chineesjes...en leuk voor je die vrije dag.geniet er maar lekker van.....hier (aan de andere kant juist over de streep) hadden zaterdag een vrije dag.
Trouwens ik heb alle dagen vrij.....leeftijd hé hahaha
groetjes Rosina

peggy zei

Een prachtkaart Martina.
Wat heb je een mooie verschijdenheid in stempels ... ik denk dat ik wat "slimmer" moet kopen, want ik eindeig steeds met dezelfde stijl van stempel :))

Geniet van je vrije dag !!!

Grtjs Peggy

crealinedance zei

Hoi Deze is heel leuk.Gr.Nel

Lia zei

Wat gaaf deze chinese dames, vrolijke kleuren heb je gebruikt, superkaartje Martina,

groetjes Lia

Christine zei

Wat een snoezige Chineesjes! Prachtig gedaan hoor meid!!!
Liefs
Christine

Wil zei

Hoi Martina,
Wat een hartstikke leuke kaart.
Hele gezellige kleurtjes.

Groeten WIL

angeleef zei

Ik vind hem echt leuk hoor! Helemaal passend bij de gelegendheid. Daar zal die vriendin wel blij mee zijn!!! Hier moesten we werken, maar we krijgen wel een extra dagje in juni. Ook gezellig :)
Groetjes
** Evi **

Sofie V zei

Je kaartje is weer leuk geworden Martina! Je vriendin zal er erg blij mee zijn. Die stempels zijn ook heel mooi! Waar vind je ze toch.

Groetjes Sofieke

Chris Olsen, Glowbug zei

What a sweet card!! Love the images and your design! Beautiful colors!!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Ik vind je kaartje geweldig !

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

Wat een lekker kleurig kaartje.
Past goed bij China.
Schattige stempel ook zeg.

De kaart hier boven vind ik ook super.
Echt heel mooi gedaan en alles zit er in.
Een hele mooie mannen kaart.
Groetjes Brigitte

Enny zei

Wow, da's een heel schattig kaartje !! Groetjes Enny