zaterdag 21 mei 2011

Krekeltje ? + award

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje op bestelling, er moest een krekeltje op staan... Even internetland afzoeken, en kijk daar, een leuke afbeelding die ik inkleurde met copics; papier van een blokje van Boekenvoordeel; cirkeltje gemaakt met Nestabilities; randpons van Martha Steward. Afgewerkt met lintje, knoopje, touwtje en wat vilten bloempjes.
Bedankt voor jullie bezoek en tot morgen voor een nieuwe kaart !
Groetjes, Martina
x


Gisteren kreeg ik te horen dat ik een blogaward verdiende van Marjo ! Dank je wel ! Ik vind dat altijd wel heel lief van jullie om aan mij te denken, super, ik voel me telkens vereerd....

Ik moet 7 dingen over mezelf vertellen en dan doorgeven.
Ik geef hem aan alle volgers door, dus pak maar mee !
1. Heb gisteren een hele leuke dag gehad ! Zowel op het werk als op de blog. Een candy gewonnen en een award gekregen !
2. Ik zit elk momentje dat ik vrij bent wel even aan de PC
3. Ik hou van chocola en frietjes !
4. Ik ben nog geen vol jaar aan het bloggen en ik kan het allemaal al niet meer missen.
5. Ik doe mijn werk graag
6. Mijn collega's en familie zijn mijn grootste kaartjesfans
7. Ik durfde helemaal niet dromen dat we met het kleurenkaartenteam de 18 de week ingaan ! Super gewoon !!
Vermits ik deze award al een keertje heb mogen ontvangen, geef ik hem door aan alle volgers. Dus neem hem maar mee als je wil !

17 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een prachtige kaart, Martina! Lekker eigenwijs krekeltje, zeg! Superleuk!!!

Groetjes, San

hennie zei

Dank voor je reactie op mijn blog.
Maar of ik nu beroemd ben weet ik niet hoor.
Ik geniet wel van de opdrachten en ik heb het er best druk mee.
Het bloggen vind ik net zo leuk als jij, jij doet dat goed hoor, kijk maar naar je Kleurenkaartenteam.
Wat ik bij jou ook zo knap vind, is dat jij op je kaart zo leuk met touwtjes kan spelen, dat moet ik ook eens gaan oefenen.
Fijne dag, groetjes hennie.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Anneke zei

Wat een leuk kaartje! Groetjes Anneke

Faye zei

Very nice! xxx

CreaSjouk zei

Wat een grappig kaartje met dat krekeltje!
Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Sjoukje

angeleef zei

Oh helemaal geweldig dat krekeltje! Zo lekker schattig. En de papiertjes passen er ook perfect bij. Echt mooi gemaakt!
Groetjes
** Evi **
p.s. ik zie al uit naar onze volgende knutselfrutseldag hoor (wanneer die er ook van komen zal haha)

Colien zei

Leuk kaart weer, Martina!
Proficiat met je award, leuk ook om weer wat meer van je te weten te komen :)
grtz.Colien

corryskaart zei

van harte met je award!
en wat een gezellig kaartje zo met die krekel en alles wat er precies bij past!!!
groetjes...corry

Anoniem zei

Hoi Martina, gefeliciteerd met de award en met de candy! Bofferd! Ik vind het leuk om wat meer nu over je te weten! Chocola en frietjes? hmmmm, ik vind dat ook lekker! Ik vind je kaart met krekel zo ontzettend leuk!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Nora zei

Een supermooi kaartje!! Ook proficiat met je award!

Wil zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Daar wordt je helemaal vrolijk van.
En natuurlijk gefelciteerd met je award.
Groetjes Wil

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf kaartje, leuke krekel.

groetjes jolande

Sofie V zei

Wat een leuke kaart met dat krekeltje op! En proficiat met je award Martina!

Groetjes Sofieke

Lindsey zei

Gorgeous card. Love the image!
Linds x

:: Samantha KT :: zei

Hello from sunny Canada!
What a sweet card! Love the image and shades of green you used. Congrats on the award -- it is well deserved!

Samantha

Els zei

schitterend leuk kaartje met een krekel en gefeliciteerd met je award. groetjes Els