vrijdag 27 mei 2011

Sliding pop op card

Goeiemorgen iedereen,
ik heb de indruk dat Blogger voorlopig niet echt meewerkt... Heel weinig reacties op mijn blog (of vinden jullie de kaartjes niet leuk ? =) Ik heb er niet echt veel moeite mee om te reageren.
Ik wacht gewoon af...
Wil je je alsnog opgeven voor het kleurenkaartenteam en het lukt je niet zo goed, mail me dan gerust even, dan zet ik je wel mee op de lijst!
Vandaag een slider card, ik vond deze kaart op het internet (hier de link), heel leuk modelletje. Het enige wat me wat stoort, dat het niet helemaal rechtop komt, daar moet ik m'n hoofd nog even over breken. De eerste kaart is niet zo scherp, maar nu is het al te donker om een nieuwe te maken, dus zullen jullie het met deze moeten doen...
Papier van Papermania en Marianne Design; afbdrukje van Chantal gekregen, ingekleurd met copics; bloemen van bij AVA; rond sentiment van Aud Design.
Hopelijk lukt het jullie om mij te laten weten hoe jullie mijn creatie vinden...
Tot morgen,
Martina

24 opmerkingen:

Karen zei

Haha, we vinden je kaarten echt superleuk, maar ik kan sinds gisteravond pas weer reageren. Ik hoop dat het nu ook lukt. Het zit hem in het inloggen. Ik moest vaak 5/6 x inloggen om 1 reactie tegeven. Nou dan geef je snel op. Maar deze kaart is weer super! Fijn weekend,

Karen

Karen zei

Yesss! Gelukt!

Marit zei

Mooi! En het ligt niet aan jouw creaties hoor, blogger deed echt vervelend!

Groetjes,
Marit

Els zei

Iedereen heeft last met bloggen en komt dus niet van je mooie kaartjes. Ik heb het vinkje bij het aanmelden weggehaald (gelezen op een ander blog) en dan kan je posten. Deze kaart ziet er ook weer heel mooi uit in de mooie warme rode kleur. Groetjes Els

chantal zei

er is niets mis met je kaarten hoor. We blijven ze nog steeds leuk en mooi vinden! Deze is weer een schatje.
liefs Chantal

Lia zei

Je kaarten zijn prachtig hoor zo ook deze, kan ook pas sinds gisteren weer op mijn blog, had een link gevonden waarmee ik in mijn dashboard kwam, en daarnaa ging alles vanzelf en de cookies verwijderd,

groetjes Lia

SandraR zei

Prachtige kaart weer, Martina! Ik snap wel wat je bedoeld met "scheef", ik zou mij daar ook aan storen. Maar verder is je kaart heel erg mooi!!!

Liefs, San

marjoleincreatief zei

Super leuke kaart!!! Ligt echt aan de problemen met bloggen hoor!!!

Groetjes marjolein

Christina zei

Een prachtige kaart Martina!
Groeten Kristel

corryskaart zei

hoy martina
nu ik heb steeds gereageerd maar of het ook aankwam, dat blijft de vraag,iedere dag kijk ik op je blog voor je prachtige kaarten, dus daar ligt het niet aan:-)))
groetjes...corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje heb je weer gemaakt, lief in deze kleurtjes.
aan jouw creaties ligt het zeker niet, blogger doet gewoon vervelend.

groetjes jolande

SCRAP TALK zei

Prachtige kaart!
Fijne dag!
xxx
C.arine.

SCRAP TALK zei

B.t.w. volgens mij is reacties achter laten nu wel goed mogelijk weer maar ik heb ook het probleem dat mijn blog net dood lijkt... nauwelijks reacties :-((
xxx
C.arine.

Anneke zei

Niets mis hoor met je kaartjes! Ze zijn weer super :) Groetjes Anneke

peggy zei

Je kaartje is zoals steeds weer super mooi, ti's blogger die niet echt mee wil vrees ik.

Fijn weekend,
Peggy

crealinedance zei

Hoi Mooi kaartje.Gr.Nel

hennie zei

Erg leuk gedaan Martina!
Leuk dat ik je dat ook weer kan vertellen.
Ik hoop dat mijn blogprobleem nu weer over is.
Groetjes hennie.

k@rin zei

mooie easelkaart.

ook je afdrukje vind ik heel mooi

groetjes karin

Marian zei

Yes ik kan weer reageren voor hoelang het duurt
Je kaart is prachtig
Groetjes

Marjan zei

Natuurlijk vinden ze je kaartjes leuk!! Net als ik, ook deze weer! Ik hou wel van roze ook!

Maar inderdaad, grrrrr... Blogger heeft een bug, is daarmee hard bezig ongetwijfeld. Het is ook niet bij elk account zo lastig. Op veel blogs tips, ook ik heb er wat op staan voor een oplossing.

Groetjes, Marjan

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Whaahaa martina toch..., jawel hoor, wij vinden je kaartje(s) steeds leuk en mooi hoor, bij mij is het tijdsgebrek, maar kijk ik ben er :-)

Het is een prachtige kaart en een leuk model!!

Groetjes, Jaimie

Anke zei

Wat een gedoe met blogger. Inderdaad lukt het steeds niet om te reageren. Nu wel (hoop ik)
Je kaartjes zijn prachtig daar ligt het echt niet aan.
liefst Tessa & Anke

Stempeltiger zei

Your card is GORGEOUS Martina!
Adorable image and so beautiful design.
Wishing you a nice weekend.
Hugs, Swantje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden.

Groetjes Astrid.