zaterdag 28 mei 2011

Succes

Goeiemorgen iedereen,
weekend alweer ! Joepie, ik hoop dat ik deze keer wat meer tijd heb om te knutselen, want de laatste tijd schiet het er vaak aan over....
Eentje uit de oude doos dus vandaag. Deze maakte ik 2 jaar geleden voor mijn dochter haar eerste examens.
Het papier is van een rol cadeaupapier; chipboardletters van bij Kruidvat; afdrukje van Mariette Verhees.
Tot morgen voor een nieuwe kaart !
Vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam.
Groetjes, martina


15 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke kaart.
Simpel en met niet te veel tierelantijntjes.
Erg mooi gedaan.
Groetjes Brigitte

chantal zei

leuke kaart, clean met niet teveel franjes. Mooi!
liefs Chantal

Wil zei

Hele leuke en vrolijke kaart hoor. En heeft het geholpen bij haar examens. Ik denk het wel.
Groetjes Wil

Els zei

Prachtige kaart uit de oude doos en een leuk afdrukje ook. Groetjes Els

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Mooi kaartje!

Groetjes, Jaimie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi strak kaartje, van de kleur wordt je helemaal vrolijk.

groetjes jolande

Lenet zei

Gaaf zeg dat geel , lekker zonning.

nicolet zei

Jij hebt wel hele leuke kaartjes in je oude doos geloof ik!
Groetjes Nicolet

angeleef zei

Ookal is het eentje uit de oude doos, ik vind hem helemaal geweldig. Je leeft er helemaal van op! Groetjes
** Evi **

Marian zei

Heel mooi
Groetjes

CraftyC zei

Wonderful card Martina, love the colour!
Clairexx

m@deliefjuh zei

leuk gemaakt zo in 1 kleur!

Lia zei

Wat een supergezellig kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Riet zei

Wat een mooi kaartje Martina.

Liefs Riet.

Marijke zei

Lekker vrolijk kleurtje en heel leuk voor een examen, wordt je vanzelf vrolijk van ondanks de stress. Groetjes Marijke.