dinsdag 3 mei 2011

Helikopter

Goeiemorgen iedereen,
vandaag weer een kaartje op bestelling. En ik moet zeggen, mijn collegaatjes zijn schatten, maar maken me het niet altijd even makkelijk. Wat wel makkelijk is, is dat ze wel vaak weten wat ze willen. Hieronder het bewijs van zo'n mannenkaart. Er moest een helikopter op staan en een filmpje... Ik hoop dat ik in deze opdracht geslaagd zal zijn en dat het kaartje in de smaak zal vallen.
Omdat ik niks van afbeeldingen in bezit had, schuimde ik het internet af voor deze afdrukjes. Papier is van Tim Holtz; sentiment is met de computer zelf gemaakt; de filmstrip is bedekt met een laagje 'melkpapier'.
Eens iets anders dan anders, nietwaar ?
Tot morgen, zwarte woensdag (hopelijk schijnt de zon dan toch wel ?!)
Groetjes, martina
x





18 opmerkingen:

Wil zei

Het is een hele stoere mannen kaart geworden.
Hij is weer goed gelukt hoor. Heel knap zo.
Groetjes Wil

Els zei

Deze opdracht is je goed gelukt en een echte stoere mannenkaart geworden. Leuk met die filmstrip erbij. Groetjes

Lia zei

Goed geslaagd Martina, prachtige mannenkaart, nou klinkt wel erg zwart he? Zwarte Woensdag hihi,

groetjes en tot morgen,
Lia

Monique zei

Dit heb je heel knap gedaan hoor!
groetjes
Monique

Christina zei

Dat is een prachtige kaart geworden Martina!
Groeten Kristel

hennie zei

Je missie is meer dan geslaagd Martina.
Heel erg mooi!
Groetjes hennie.

angeleef zei

Dan ben je toch wel erg goed geslaagd in de opdracht, hoor!
Groetjes
** Evi **

nicolet zei

Prachtig kaartje Martine en een leuk model heb je gebruikt!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, prachtig, supoer gedaan met de filmstrip.

groetjes jolande

Marit zei

Stoere mannenkaart zeg, erg uitdagend zo'n opdracht, maar helemaal geslaagd wat mij betreft!

Groetjes,
Marit

corryskaart zei

hoy martine
woh, wat een geweldige stoere mannenkaart!
groetjes....corry

Marian zei

Super knap gedaan
Groetjes

Wil zei

Hoi,

Tjonge,leuke collega s heb jij.ha,ha
Het is maar goed dat je zo creatief bent.
Goed geslaagd.
Super mooi kaartje.

Groeten WIL

Christine zei

Knap werk hoor! Ik vind ze prachtig!
Liefs
Christine

Anke zei

Knap gedaan hoor. Ik vind hem prachtig.
liefs Tessa & Anke

Roelie zei

Martina,
een hele mooie mannenkaart is dit.
Groetjes Roelie

Wishcraft zei

Great male card, such a fab design :o) Lisa x

Anneke zei

Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt!
Heb je mijn mailtje aangekregen over SU?
Groetjes Anneke