vrijdag 6 mei 2011

Roze moederdag

Goeiemorgen iedereen,
vandaag nog een moederdag kaartje op bestelling. Het werd weer een soort 'remake'. Ik vond die kaart zo super, dat ik het echt niet kon laten om ze na te maken. Natuurlijk werd ze niet zo mooi als de originele. Maar ik doe m'n best....
Papier van Tim Holtz; randpons van Martha Steward; stempel bloemen van Inkadinkado; sentiment is een freebie.
Bedankt voor jullie bezoekje en vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam !
Groetjes, Martina
x

16 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er superrrrrrr uit, mooi stempelwerk en heel mooi detail de plakpareltjes in het hart van de bloemen.

groetjes jolande

Unknown zei

Hele mooie kaart.
Lekker rose van kleur.
Vind je strik erg mooi maakt het helemaal af.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Wil zei

Och, wat is het weer een lieve en vooral mooi kaart geworden.
Groetjes Wil

Margo zei

Hoi Martina,
wat een tof kaartje zeg, ben een tijdje met andere dingen bezig geweest dan kaartjes en bloggen dus ben nog volop aan het bekijken wat iedereen gemaakt heeft !
Daar doe je dan weer veel inspiratie bij op he :)
Liefs
Margo

Lia zei

Prachtige gestempelde kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

hennie zei

Dit is zeker een prachtige kaart Martina!
Groetjes hennie.

Colien zei

Wat een leuke kaart! Mooie stempel, zeg!
grtz.Colien

Anneke. zei

Prachtige kaart, Martina! Stempel vind ik ook zo gaaf.
Groetjes Anneke.

SandraR zei

Wat een bijzonder mooie kaart weer! Toppie, meid!
Ik wens je een fijn weekend!

Liefs, San

angeleef zei

Echt weer heel mooi gemaakt! Ik vond je blauwe kaart ook al zo prachtig. Echt heel elegant met al die zachte kleurtjes deze kaart. Super!
Groetjes
** Evi **

Sonja zei

Wat een mooie elegante kaart !

Fijn weekend,
Sonja

Marian zei

Mooi gestempeld en verder mooie kaart
Groetjes

Yvonne zei

Mooie kaart Martina! Mooie combinatie van roze en wit, van de stempels die je gebruikte, de geponste rand en het lint. De plaksteentjes maken het helemaal af.
Groetjes van Yvon (bedankt voor je enthousiaste reactie op mijn blog!)

Christine zei

Mooi hoor Martina! Mooie stempel en ik helemaal weg van de strik!!
Liefs
Christine

Anke zei

Prachtig!
liefs Tessa & Anke

natacha zei

prachtig kaartje
mooi zo int roze
grtz natacha