dinsdag 17 mei 2011

Roze spillebeentjes

Goeiemorgen iedereen,
je kreeg zondag al een sneek preview van deze kaart, doordat ik iets te snel op publiceren drukte ipv berichtenopties (ze zouden die knoppen wat meer uit elkaar moeten plaatsen...). Je ziet, zelfs ik heb het ook wel eens voor...
Een roze spillebenenkaart dus. spillebeentje is van American Art Stamp, ingekleurd met copics; sentiment is van Different Colors, papier is van Action; lint is van Hema; afgewerkt met een bedeltje en bloempjes.
Dank jullie wel voor je bezoekje, morgen is het het kleurenkaartenteam met lichtblauw, ben benieuwd wat jullie er weer van gemaakt hebben...
Tot morgen, groetjes, Martina

22 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gaaf kaartje, de spillebenen zijn wel héééééé'l lang, ziet er mooi uit.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Lief kaartje zo in het mooie oose, spijtig dat dat nu net niet de hoofdkleur morgen was hé, anders had je ineens je kaartje klaar :-)

Ik moet natuurlijk nog aan de mijn beginnen hé, maar ik word dat gewoon , zo op het laatste nippertje, en ik moet nog nadenken hoe en wat en de printer-inkt is leeg, dus ik moet stempelen (en dat doe ik niet graag, dat mislukt bij mij veel, ik bibber te hard daarvoor denk ik, hihi, en dat op mijn 32j hé, érg hé!)

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

Ze is weer heel erg lief.
Vind het kleurtje ook super.
Mooi bij passend bedeltje.
Ik laar het kleurenteam weer over gaan.
Ben deze week aan her werk en heb echt geen tijd. Er wordt hier nl ook avond vierdaagse gelopen.
Ook heb ik snel weer een markt waar ik nog spullen voor moet maken.
Ben dus bang dat het wel weer even duurt voor ik tijd heb. Na 18 Juni is alles weer voorbij en heb ik weer tijd. Sorry. Vind het heel jammer. Ik kijk wel heel trouw met jullie mee om te kijken wat er allemaal gemaakt is.
Na de drukke periode kom ik zeker weer terug maar nu is het even teveel en moet wat laten schieten.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Wil zei

Wat heb je een geweldig leuke kaart gemaakt.
Je kleuren en natuurlijk je afdrukje is super.
Groetjes Wil

Margo zei

Wat een leuk kaartje Martina !
Tof die bloem met het bedeltje !
Ben nog flink aan de knutsel voor mijn lichtblauw van morgen hoor !
Liefs
Margo

Lia zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, leuk met die spillepootjes, ben je wel snel klaar haha,

groetjes Lia

SandraR zei

Mooie en vrolijke kaart weer!! Leuke kleur ook!

Tot morgen! :-D

Liefs, San

corryskaart zei

wat een leuke kaart met zo''n spillebeen erop!
groetjes...corry

Christina zei

Dat is een prachtige kaart Martina!!
Groeten Kristel

Colien zei

Het is weer een mooi kaartje, Martina! Die stempels zijn toch wel erg leuk. Heb m'n lichtblauwe kaart bijna klaar, tot morgen!
grtz.Colien

Marijke zei

Leuke kaart met die spillebenen, een echte meidenkaart vind ik. Grappigge tekst ook. Tot morgen met de lichtblauwe kaart. Groetjes marijke

hennie zei

Wat een leuke kaart Martina en wat heb je al veel reacties.
Tot morgen, of kom je vandaag nog even langsgehopt?
Groetjes hennie.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.



Liefs Riet.

Mariken zei

Wat een leuk kaartje!
Ik heb me al aangemeld, ik wil graag morgen meedoen met het kleurenkaartenteam, maar ik sta er nog niet bij.
Gr-jes Mariken.

angeleef zei

Ik dacht al dat ik het kaartje in preview had gezien. Wel heel mooi gemaakt met die ellenlange benen. Gelukkig ben ik zo groot niet haha.
Leuke spulletjes gebruikt!
Groetjes
** Evi **

Sassy Scrapper zei

What a great card. Image is adorable and puts a big ol smile on my face!
Hugs Bonnie

Liv Herremans zei

Heel leuk kaartje Martina! Ik was er al een aantal dagen naar op zoek... had je mij daar mooi beet!

Groetjes

Marian zei

Leuke spillebeen kaart
Groetjes

Aleida zei

Mooi kaartje!
groetjes,

Anke zei

Mooooooooiiiii!
groetjes Tessa & Anke

Christine zei

Leuke kaart met die spillebeentjes! Ook de kleur past er héél goed bij!
Liefs
Christine

Katootje55 zei

Een bijzonder mooie kaart.
En wat leuk, dat het gietertje op je afdrukje terug komt in het bedeltje!

Groetjes, Toos

P.s. Leuk dat je "volger" bent geworden; het eerste begin is er...