zondag 22 mei 2011

Paarse spillebeentjes

Goeiemorgen iedereen,
de week is weeral om ! Wat vliegt de tijd....
Ik sluit de week af met nog een, voorlopig (laatste) spillebeentjeskaart. De samenstelling is ondertussen ongeveer bekend. Stempel van American Art Stamp, ingekleurd met copics; papier van Action; rond sentiment van Different Colors. Afgewerkt met bloemen, knoopjes, lint, touwtje en een bedeltje (dat je niet zo goed kan zien...
Ik wens iedereen een hele fijne zondag, vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam !
Tot morgen,
Groetjes, Martina

16 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart ziet er super uit, mooi zo in de paarse tinten.

groetjes jolande

Lia zei

Leuke kaart en hele leuke kleuren, er ligt allemaal ligt rose op mijn bureau en er komt nog niets uit...............vreemd nietwaar?
Maar zal best wel goed komen,

groetjes Lia

hennie zei

Erg leuke kaart Maartina, je wordt er vrolijk van.
Fijne zondag toegewenst, groetjes hennie.

Wil zei

Wat een vrolijk kaartje heb je er van gemaakt. Je wordt er helemaal gelukkig van.Groetjes Wil

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Supermooi kaartje!

ps, dank u voor de reactie op mijn laatste berichtje, ik ben dan wel huisvrouw, maar de zorg van ons kindjes gaan natuurlijk ook niet zonder slag of stoot hé, en dan hun sporten nu, en dan de verbowuing hier,..dus ja bij iedereen reageren is nu gewoon te zot en te tijdrovend en zeker als je zelf dan niet de reactie terug krijgt hé.
dus inderdaad dat was teveel hooi op mijn vork daar :-)

Groetjes, Jaimie

Jolanda Cuper zei

Erg mooi spillebeentje!
Groetjes Jolanda.

Saskia zei

Prachtige kaart met een superschattige afbeelding!!

Groetjes, Saskia :)

angeleef zei

En weer sluit je de week af met een leuke kaart! En het bedeltje is goed te zien als je de foto vergroot hoor.
Groetjes
** Evi **

Wil zei

Hoi,
Wat een hartstikke leuke kaart,met mijn favorieten kleur.

Fijne zondag WIL

melsanford zei

Gorgeous card! I love the colours and ribbons and flowers :-) Beautiful! Thankyou for visiting my blog :-) Love 'n' hugs, Mel xx

Mandy's Magnolia cards zei

wat een mooi kaartje zeg!
ben helemaal weg van die prachtige zachte kleurtjes die je hebt gebruikt
groetjes, Mandy

Rosina zei

Een heel leuk kaartje Martina.....fijne kleurtjes heb je ervoor gebruikt...
gr. Rosina

Anoniem zei

Schitterend kaartje Martina, leuk gecombieerd.
grtjes
Christa

Aleida zei

Mooi kaartje!
groetjes,

Christine zei

Hallo Martina,
Ik had de laatste 3 kaartjes nog niet kunnen bekijken maar ze zijn mooi geworden. De vlinderkaart vind ik supergedaan, misschien omdat ik de achtergrondstempel ook heb! (grapje hoor) Ook de andere 2 vind ik super! Mijn dagen zitten zoooo vol, onze zoon trouwt op 20 augustus en ik zorg voor de kaarten. Momenteel zo'n 70 gemaakt en nog zeker 30 a 40 te gaan! Geen verveling dus!!!
Liefs
Christine

Anneke zei

Lief en schattig kaartje Martina :)
Groetjes Anneke