donderdag 5 mei 2011

Blauwe moederdag

Goeiemorgen iedereen,
zwarte woensdag is voorbij ! Leuk alweer om alle mooie en originele creaties te zien !
Vandaag in de loop van de dag, wordt de nieuwe kleur bekend gemaakt. We hebben nog niet alle kleuren gehad, dus, we houden het voorlopig nog op één kleur. Ben benieuwd !
Vandaag een kaartje voor moederdag. Het is ook weer een kaartje in opdracht. Niet makkelijk, dus heb ik het ideetje wel ergens een beetje 'gepikt', dus als je je kaartje herkent, wat trouwens veel knapper is dan het mijne, dank je wel voor de inspiratie !!
Achtergrondstempel van Inkandinkado; cirkel sentiment is een freebie; vlinders zijn van Marianne Design.
Bedankt voor je bezoekje en hou mijn blog in de gaten voor de bekendmaking van de nieuwe kleur !
Groetjes, Martina


17 opmerkingen:

Wil zei

Wat een schitterende moederdag kaart heb je weer gemaakt.
En hele mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Wil

SandraR zei

Wat een mooie kaart! Ook al issie "gepikt", je geeft er een mooie eigen draai aan. Dus is hij toch een beetje van jezelf. :-D
Mooie kleurencombi ook.

Ik wacht rustig af voor de nieuwe kleur, hopelijk issie niet zo moeilijk als zwart, hahaha!

Fijne dag.
Liefs, San

Lia zei

Prachtige moederdagkaart, mooie kleuren en de cirkel toppie.
Je had het over een rare bloem op mijn zwarte kaart, die zijn zo, van Magnolia, ze zijn erg duur, dus heb er maar een paar haha, ze zien er ook een beetje verfromfraaid uit, ik kan toch niet op die ene kleur komen die nog niet is geweest joh...........

groetjes Lia

Unknown zei

Leuke moederdag kaart.
Een beetje liften van elkaar doen we toch allemaal. Moet kunnen. Misschien moet je het maar zien als een eer dat iemand je ideetjes gebruikt. er ontstaan daardoor steeds weer mooiere en leukere kaarten.
Jouw versie is helemaal geslaagd.
Ben zo benieuwd naar de nieuwe kleur.
Groetjes Brigitte

Jolanda Cuper zei

Schiterende moederdag kaart, daar word je moeder vast erg blij van!
Groetjes Jolanda.

Anneke zei

Hij is super!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Knap kaartje Martina!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

corryskaart zei

hoy martine
wat een mooie blauwe kaart
het lijkt alsof de bloemetjes zweven als vlinders
groetjes...corry

natacha zei

schitterende kaart
mooie kleur ook
grtz natacha

peggy zei

Super kaart , en ideetjes zijn er op te "pikken" toch?
Je zwarte kaart van gisteren was ook weer top, helaas is het me niet gelukt om mee te doen. De tijd vliegt me voorbij deze dagen .... maar de rustige periode heb ik wel weer tegoed, hopelijk lukt het me volgende wel om van de partij te zijn.

Fijne dag,
Peggy

Colien zei

Wat een gezellig kaartje! Ach, en beter goed nagedaan dan slecht zelf verzonnen, toch?! Het kaartje voor mijn moeder is klaar, maar voor m'n schoonmoeder moet ik nog aan de slag. Zij scrapt zelf ook, dus dat is nog niet zo makkelijk. Al kan ze mijn creaties wel waarderen :)
Ik ben erg beniewd naar de nieuwe kleur!!
grtz.Colien

Marijke zei

Leuke kaart geworden. Andere kaarten zijn er toch ook om als voorbeeld na te doen.Je doet altijd wel een ideetje op. Mooi kleur, ben benieuwd wat de kleur deze week gaat worden.
Groetjes Marijke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooie kleur en papier heb je ervoor gebruikt,

groetjes jolande

crealinedance zei

hoi Je hebt er weer een prachtige kaart gemaakt.Gr.Nel

Marian zei

Mooie kaart en dat blauw prachtig combinatie
Groetjes

Crealin zei

Hey Martina,

wat een tof kaartje, vast niet eenvoudig om in 1 kleur te werken. Die vlindertjes vind ik ook zo mooi.

Vele groetjes,

Lins

Enny zei

Een prachtige kaart , mooie kleur ook !! Groetjes Enny