donderdag 6 april 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Hohoho op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je de laatste kans om mee te doen met de uitdaging van '52 weeks to christmas' om HOHOHO te gebruiken op je kaart. Ik maakte een 3D kaartje in laagjes, zodat je een kerst tafereeltje krijgt. Mijn laatste velletjes blauw kerstpapier van een tof blokje van de Action, die is ondertussen helemaal opgebruikt op 1 velletje na. 

Papier : Action
Snijmal HoHoHo : 
Kerstbomen : Joy (?)
Kerstman met kids : Spellbinders

Wil je graag nog meedoen met deze challenge en kans maken op een klein weggeefje ? Dat kan ! Link je kaartje nog snel vandaag op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast wel een bezoekje.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw heel mooi met dit dp Martina vind ik heel mooi gedaan en leuk model ook fijne dag.

Diny zei

Mooie kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Elly zei

Leuk gedaan zo met het dsp ook.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk tafereeltje en mooi papier!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Heel leuk tafereeltje zo, Martina! En mooi weer een blokje papier opgemaakt, denk ik.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een leuke mal is dat van de kerstman. Jammer dat dat leuke DP op is.
xxx Margreet

Eri zei

Leuke kaart. Je ziet de kerstman met de kinderen zo voorbij glijden.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstman mal...hele gave kaart!!
Liefs Annemarie en merit

marian zei

Een super leuk tafereeltje heb je op deze kerstkaart gemaakt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie vrolijke kerstkaart Martina. Je hebt alles mooi gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een mooi kaartje weer Martina! Leuk zo met een diepte erin! Ik kan weer niet me aanmelden bij de KKT. Zou jij dat weer willen doen! Sorry en bedankt! Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Er zit heel veel diepte in je kaart door die laagjes, leuk!

groetjes van Ank

Daphne zei

Mooi hoor, de diepte die in deze kaart zit.
Leuk model.