woensdag 12 april 2023

Lentekaart voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
we zijn bijna half april. Tijd voor een lentekaartje, denk ik dan... Voor DT 'In Woefke' zijn we nog steeds in de ban van snijmallen van Memory Box. Ook deze keer gebruikte ik al een vrij oude snijmal, de grote boom. Ik heb hem ondertussen al een paar keer gebruikt, met stempels, deze keer ging ik volledig los met andere snijmallen.
Het geheel werd een leuk, lente kaartje.

Boom : Memory Box
Vogels : Memory Box, maar er zijn veel andere merken die die hebben
Gras : Memory Box
Zon en wolken : Lawn Fawn

Ben je benieuwd naar dit kaartje en de andere modelletjes ? Breng dan gerust een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke'.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Martina
x



5 opmerkingen:

Elly zei

Heel leuk zo met al die vogeltjes in de boom.
Smorgens zo fijn gehoor vind ik, heerlijk relaxed.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Leuk lente kaart Martina.
Lekker fleurig.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Oh wat leuk, mooi boompje en nog leukere vogeltjes, je Lilo en Stitch kaart is toppie ik snap de oohs en aahs hij is super mooi, fijne dag

KarinsArtScrap zei

een mooie vrolijke kaart Martina

gr karin

VoormeKaartje zei

Wow wat is deze leuk. Zulke vrolijke kleuren.