woensdag 5 april 2023

Oproep kleurenkaartenteam 4de schakel : Lila met mauve

Goeiemorgen iedereen,
Anita van Deur was de tweede snelste om te reageren op het vorige oproepbericht. Zij mag dus de nieuwe kleurencombo bepalen voor komende maand. Ze koos hier bij het lila van vorige maand, MAUVE. Deze kleurtjes zijn 'zusjes' van elkaar, het wordt dus een soort van monochroom kaarten. Eens iets anders dan anders. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken in ieder geval.
Wil jij graag meedoen met deze uitdaging ? Dat kan, meld je dan hieronder aan bij Mister Linky. Je hebt tijd tot 24 april. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat is dan 26 april.




Ik dank jullie alvast voor jullie bezoekje en inschrijving.
We zien elkaar morgen voor een verse kerstkaart, kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Ik doe alweer mee...
Lijkt goed doenbaar, een kaart in deze kleurschakeringen...

Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Ja hoor ik doe mee. Lijkt mij een heel mooie combinatie.
Tot morgen. Gr, Laurette

Diny zei

Mooie voorjaarskleurencombie!
Groetjes Diny

Margreet zei

Ik doe weer mee en deze keer staat mijn naam er ook weer bij. Mooie kleurencombi.
xxx Margreet

chantal zei

Ik doe mee, zie dit zitten.
Wauw wat een inschrijvingen zijn er al,
Liefs Chantal

Grietje Jansen zei

Ik doe ook weer mee.
Groetjes Grietje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Helaas kan ik door onze vakantie deze keer niet meedoen.. Veel plezier iedereen!! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne