zaterdag 22 april 2023

Hoera voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje van deze maand voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer liet ik me volledig leiden door een stempelset dat ik bij mijn laatste bezoekje aan de winkel kocht. Ergens in m'n hoofd speelde dit ideetje, enkel de uitwerking er van, liet even op zich wachten.
Ik maakte er meteen twee. Wilde er drie maken, maar bij de tweede regel, stempelde ik een sentiment op z'n kop, dus die werd gediskwalificeerd jammer genoeg. 
In ieder geval, de uitdaging om netjes op 1 lijn af te drukken was zeker niet eenvoudig.
Nadien gebruikte ik de grote letters van Crealies. Die sneed ik 3 keer uit op dikker papier, plakte het bedrukte papier er op en terug in de openingen van de kaart.
Bij de eerste kaart, gebruikte ik de laagjes in wit papier, die vond ik niet zo heel duidelijk. Bij de tweede gebruikte ik zwart papier om de laagjes te maken, die werd wél duidelijker.
Toon hieronder de beide resultaten, zodat je zelf kan oordelen hoe jij dit eventueel zou aanpakken.

Stempelset : Studio Light
Grote letters : Crealies

Wil je graag deze en ook andere kaartjes bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Inge zal je zeker en vast een handje helpen bij het kiezen van de juiste materialen.
Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw, daar ging heel wat tijd in zitten, lijkt me en hele opgave het stempelen. Inderdaad met het zwart zie je de Hoera veel beter naar voren komen. Misschien een zwart oplegvel onder de uit gestanste Hoera letters en dan 4 lagen wit onder de aparte letters. Fijne dag.

Elly zei

Wat een gepuzzel lijkt me ook, wel leuk gedaan. Ik moest wel even heel goed zoeken naar de grote letters.
Groetjes Elly

Eri zei

Wow, ze zijn supergaaf met die tekst achtergrond in al die verschillende kleuren! Met het zwart achter de letters vallen ze net iets beter op.
Groetjes, Eri

Daphne zei

Zo kan je heel veel met deze stempel set.
Heel creatief bedacht.
Haha, zo'n stempel fout zou mij ook kunnen gebeuren.

Daphne zei

Oh en ik vind die met het zwarte het mooiste.