maandag 3 april 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Ninja

Goeiemorgen iedereen,
de Paasvakantie hebben we opgestart met een leuk weekendje knutselen bij Nancy. Er werd veel gebabbeld, gelachen, maar toch ook wel geknutseld 😊. Die resultaten krijg je later wel op mijn blog te zien.
Een collega van een andere school vroeg me om voor haar directie ook een kaartje te maken voor de dag van de directeur. Ik gebruikte het modelletje dat ik voor mijn directie gebruikte, deze gate fold card.
Omdat Ninja graag puzzelt, kwam ik op het idee om de stempel van Darkroom Door te gebruiken. Deze was eigenlijk wat te klein om de hele kaart te bedekken.
Dus ik drukte hem af, scande hem en kopieerde hem een aantal keer, zodat heel mijn A 4 blad gevuld was met puzzelstukjes. Deze ingekleurd met copics en nadien versneden als dessignpapier.
Voilà, hieronder het resultaat. 

Puzzel : Een vergrote versie van de stempel van Darkroom door, ingekleurd met copics
Sentimenten binnen : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele zonnige dag toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam. Kom je dan weer even kijken ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Toffe kaart, leuk dat dubbele schuifgedeelte in het midden...
Je blijft ze maar verzinnen, die pop-up-ideeën!µ

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Wauw super leuke kaart, die zie je niet over het hoofd op de tafel ;) Fijne dag.

Eri zei

Een leuke kleurrijke kaart, met een geslaagde binnenkant.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al die leuke puzzelstukjes
groetjes ellen

Sarah zei

Leuk bedacht! Fijne vakantie x

!neke zei

Weer een hele leuke !!!!
Groeten Ineke

Elly zei

Dit heb je weer zeer leuk gemaakt.
Groetjes Elly