maandag 10 april 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Caroline

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden vroeg mijn dochter een kaartje voor Caroline. Die is supergrote fan van Lilo en Stitch. Laat ik daar nu net geen stempelset van hebben .... Gelukkig is daar internet nog, met de nodige kleurplaten. Daar vond ik dit schatje, kleurde hem zo getrouw mogelijk in. Daar hoorden uiteraard ook tropische papiertjes bij. Lekker felle kleurtjes bij elkaar. Door dit modelletje, had ik daar ruimte genoeg voor.

Papier : Paper Pad
Afdrukje : Internet, gekleurd met copics
Bedankt : Boekenvoordeel

De kaart werd met veel oohs en aahs onthaald, missie volbracht zal ik zeggen.
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart, voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan ! 
Groetjes, Martina
x





6 opmerkingen:

Elly zei

Super gedaan je kaart, snap dat ze er blij mee waren, ook je kaartje van hieronder is heel mooi.
Groetjes Elly

Eri zei

Je hebt er weer iets speciaals van gemaakt Martina.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, Martina!

Margreet zei

Jij weet als geen ander om van ieder kaartje een feestje te maken. Mooi gedaan!
Nog een gezellige 2e Paasdag!
xxx Margreet

Marfien zei

Een kado waar veel op te zien is, tof model

Nancy zei

Hey Martina,
Leuke kaart werd het! Het blijft een tof model!
En ja, al die tv-figuren... je kan niet overal stempels of mallen van hebben hé! Leve het internet op zo'n momenten...
Liefs,
Nancy