zaterdag 29 april 2023

Sweet baby !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag het tweede babykaartje uit het setje dat ik maakte voor een vriendin van een vriendin, die een kaartje wilde in deze kleurencombo.
Het eerste kaartje zagen jullie al voorbij komen een tijdje geleden, deze is dus de tweede. Voor dezelfde baby, dus moet het echt wel anders zijn.
Ik maakte dit modelletje nog een keer, met vele flapjes, om ook weer heel wat dessignpapier te kunnen verwerken.
Ook voldoende ruimte om binnenin te kunnen schrijven met het extra flapje. 

Papier : Action en GCD Studios
Konijn en tekst : Stampin Up

Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn (verlengd) weekend toe voor de meesten.
Ik zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x







7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Superleuk dit kaartje leuke kleurtjes en heel mooi de grote tekst binnenin. dit model staat nog op mijn lijstje.... maar de tijd om het te maken. Fijne dag en weekend.

Elle-Jeanne zei

Leuke babykaart Martina.
Leuk de grote tekst.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Wat een leuke babykaart Martina!
Groetjes Diny

femke zei

Heey Martina,

dit is een lief babykaartje geworden.

Groetjes Femke

!neke zei

Helemaal leuk !!!!
Groeten Ineke

Freubelmina zei

Wat een lief kaartje met het mooi papier xx

Daphne zei

Wat een ontzettend leuk model is dit nou weer.
Ik probeer ook altijd voor dezelfde persoon iets totaal verschillend te maken.