woensdag 19 april 2023

Hooray ! 17 !

Goeiemorgen iedereen,
onze buurjongen werd onlangs 17. Hij speelt, net als zo veel pubers, graag spelletjes op verschillende toestellen. Gelukkig vond ik dit pakketje papier dat ik ooit in de Wibra kocht weer terug. De kaart liet weer even op zich wachten, maar goed, hij raakte tijdens de paasvakantie dan eindelijk toch afgewerkt.
Het systeem hebben jullie reeds vorige week al gezien. Ik had jullie verwittigd, daar heb ik me weer lekker mee uitgeleefd.

Papier : Blokje van Wibra, Action
Cijfers : Memory Box
Hooray : Lawn Fawn
Hip Hip : Losse letters van Memory Box
Techniek kaart : Double pop - out card

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x









5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een schitterende kaart, en het papier super.... fijne dag.

Nancy zei

Hey Martina,
Da's een super toffe jongenskaart geworden! Leuke kleurencobo en die binnenkant! Moet mij er toch eens aan wagen ze!!
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat istie gaaf, Martina. Mooi geëmbost in de binnenkant en natuurlijk het pop-up gedeelte....blijft tof!
xxx Margreet

Elly zei

Een hele stoere kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Daphne zei

Perfect, dit papier.
Leuk hoor, de grote Hoorey binnenin is een leuke verrassing.