zaterdag 15 april 2023

Hooray ! Pop Up card

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden was Francisca jarig. Daar hoort natuurlijk een gepaste kaart bij. Vermits ik me net in dit soort kaartje had verdiept, kwamen er een heleboel uitwerkingen van. Ook deze is door mijn handen gegaan. Ik vind het systeem dat de woordjes binnenin, leuk naar boven poppen en het sentiment binnenin de kaart ook naar voren komt, heel tof.
Er zijn er dus nog, hou jullie maar al klaar ! Hahahaha

Papier : Action
Hooray : Lawn Fawn
Hap py : Studio Craft Lab
Birthday : Simon Says
Pop Up card : Pop Up flash card 

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

GerJanne zei

ik kan me voorstellen dat je het zo'n leuk model vond dat je er meerdere maakte! Het is een heel tof kaartje!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Martina.
Mooi modelletje.
Verrassende binnenkant.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Is dit nou en nieuw model wat je favoriet word?
Het is wel weer een hele leuke kaart vind ik.
Ik val toch altijd wel voor de grote teksten!

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart! Een heel fijn weekend.

Marfien zei

Vrolijk kaartje, echt iets voor Francisca

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuk model! Ik mocht ze in het echt bewonderen...
Laat maar komen, al die uitvoeringen!!

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Wat een gave kaart!