donderdag 20 april 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus komt het DT van 52 weeks to christmas je weer motiveren om een kerstkaart te maken. Zo krijg je in de loop van het jaar een heleboel kerstkaartjes bij elkaar en hoef je midden december niet te stressen...
In ieder geval, ik liet me weer even gaan met het leuke rotatie systeem, waarvan ik weer een hele reeks maakte. Deze is een van de eerste creaties die ik hiermee maakte. Vooraan maakte ik nog een schudgedeelte, dat de kaart weer dat extra geeft.
Voor de rest liet ik vooral het papier z'n hoofdrol spelen.

Papier : Action
Fijne Feestdagen : Crea Motions
Sterren binnenin : Sizzix

Wil jij ook weer graag meedoen deze week ? Dat kan, link je kaartje vandaag op het blog van 52 weeks to christmas, dan brengt een DT lid je vast wel een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT voor 'In 't Woefke'.
Kom je dan weer even kijken ?
Groetjes, Martina
x





15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart vind het speels met het schud gedeelte, de binnenkant vind ik nog steeds heel mooi!

GerJanne zei

Leuk zeg, met deze dubbele techniek. En schudkaart en een bijzondere binnenkant!

Nancy zei

Hey Martia,
Mooie kaart werd het met dat mooie papier en het leuke schudgedeelte vooraan. Die binnenkant, daar moet ik me ook eens mee bezig houden als ik wat meer tijd heb... Nog niet geprobeerd...
Liefs,
Nancy

Elly zei

Wat een prachtige kaart! Binnenkant ook zo mooi.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Sjiek kerstkaartje met mooie binnenkant xx

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart met de twee technieken zo.
Mooi gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

Epie zei

Een superleuke shaker card Martina !!
Groetjes Epie

Jantine zei

Wauw, een schudkaart en een bijzondere binnenkant! Je pakt flink uit, Martina! Mooie kaart.
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Een prachtige schudkaart en mooie pop-up binnenkant. Super!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een prachtige kaart Martine! De binnenkant geeft een leuk effect met de roterende cirkels. Net als de shaker op de voorkant!
Groetjes, Eri

Marja Sch zei

Wat een mooi kerstkaart. Ook de binnenkant is schitterend. Groetjes Marja

!neke zei

Heel leuk met die gave binnenkant !!!!!
Groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Hele mooie schudkaart en een gave binnenkant,
Groetjes,
Ansx

Annemarie en Merit zei

Leuke kaart met gaaf schudgedeelte.
Liefs Annemarie en Merit

Laurespage zei

Prachtig jouw kaartje en de binnenzijde is Supermooi en heel feestelijk.Fijn weekend,laurette