woensdag 20 april 2022

Een hele dikke knuffel

Goeiemorgen iedereen,
jammer genoeg waren er de voorbije maanden tal van condoleance kaartjes nodig voor mijn collega's hun familieleden of vrienden. Ik hou het vaak eenvoudig, maar probeer er af en toe toch een beetje kleur in te verwerken. zo ook op de kaartjes hieronder. 

Sentiment : Scrapbook Atelier
Afdrukje : gekleurd met aquarel potloden
Blaadjes : Simon Says


En als het dan even misloopt met stempelen en een vlek ontstaat, doen we gewoon even een kadertje omheen het sentiment. De tweede kaart is gekleurd met copics, ziet er iets grijzer uit. Maar zeker ook wel ok denk ik ...


Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x


6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele mooie en sfeervolle kaarten Martina vind de blad stempel heel mooi. Groetjes, Anita

Elly zei

Beide kaarten zijn heel mooi.
Groetjes Elly

Daphne zei

Prachtig en wat een goeie oplossing om zo een vlekje weg te werken.
Misschien vind ik die 2de kaart nog wel mooier ook.

Petra-loves-paper zei

Schitterend 😍

VoormeKaartje zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart. Houdt er zelf ook van om wat kleur erin aan te brengen het hoeft ook niet te somber.
Jammer dat je de laatste tijd ook zoveel van dit soort kaartjes nodig hebt gehad. Het is nooit leuk.

Marfien zei

Mooie stijlvolle kaartjes