zaterdag 30 april 2022

This is knot good...

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Vandaag heb ik weer een beterschapskaartje voor jou. Met de giraf hoop ik de 'patiënt' een glimlach op de mond te toveren. Ik kon het ook deze keer niet laten om de binnenkant te versieren met een pop-up gedeelte, altijd leuk, denk ik dan.
Van kleur hield ik het vrij basic, liet eigenlijk de giraf een beetje bepalen wat het papier werd. 

Papier : Action
Afdrukje : Stampin Up, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Stampin Up
Bloemen : Memory Box

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




5 opmerkingen:

jackelien zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave giraffe stempel hier moet je wel van opknappen
groetjes ellen

Laurespage zei

Van zo een leuk kaartje word je zeker snel weer beter !
Martina, bij sommige blogs kan ik nog altijd niet reageren en heb nochtans de stappen van jou gevolgd.
Groetjes en fijn weekend.
Laurette

Margreet zei

Ik schoot meteen in de lach toen ik die giraf en de tekst erbij zag. Succes en een glimlach gegarandeerd! En dan ook nog zo'n gave pop-up binnenkant!
Fijn weekend.
xxx Margreet

femke zei

Heey Martina,

Gave kaart zo al is het wel een beetje sneu voor die giraf. Ik hoop dat die weer snel uit de knoop is.

Groetjes Femke