maandag 11 april 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 356 : Luc

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een kaartje voor Luc, die Beerschot voetbalfan is. Ik vermoed dat dat wel duidelijk is door het gebruik van de kleuren en de voetballen. Binnenin gebruikte ik nog eens de pop-up ball van Karen Burniston, dat blijft altijd een leuke verrassing bij het openen van de kaart. 

Papier : Blokje beurs Art Specially
Letters : Crealies
Letters Luc : Stampin Up
Grote bal : Deep Red
Kleine ballen : Leanne Creative
Pop - up ball : Karen Burniston

Ik wens jullie langs deze weg alvast een mooie start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag terug op woensdag, voor een verse kaart voor 'In 't Woefke'. 
Kom je dan weer kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave pop-up kaart Martina, fijne dag.

Je@net zei

Wauw...weer een super gave kaart, Martina!

Annemarie en Merit zei

Gave kaart voor een voetbalfan.
En ik kreeg zaterdag mijn kaart in de bus, bedankt hij staat gewoon lekker bij alle andere ik kan er voorlopig geen afstand van doen...'
Liefs Annemarie en Merit

Daphne zei

Super leuk, vooral de binnenkant, wat een leuke verrassing is dat!

Nancy zei

Hey Martina,

Hoe leuk is deze weer! Goed hoe je van de pop-up bal een voetbal maakte!

Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Wat een gave pop-up ball kaart Martina!!
Zo leuk voor een voetbalfan