donderdag 7 april 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Driving home for Christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je de laatste kans om mee te doen met de oproep van '52 weeks to christmas'. Het thema is 'driving home for christmas'. Deze keer gebruikte ik de zotte bende van My Favorite Things, die overladen huiswaarts keert om de cadeautjes te bezorgen en verdelen. Als dat maar goed komt....

Sneeuwsterren : Martha Steward pons
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met copics
Sterrenachtergrond : Taylored Expressions
Sneeuwlaag : Lawn Fawn

Wil jij ook graag meedoen met deze lopende challenge ? Dat kan, link dan (nog enkel vandaag!) je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan kom je in de lijst. Een DT lid brengt je dan vast wel een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

De wagen is goed volgeladen en ze gaan gezellig met alle cadeautje op weg naar huis, fijne dag.

Trudy zei

Wat een super gezellige kaart met die leuke wagen en diertjes!
Groetjes Trudy

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart met die superleuke stempels!
groetjes
Nancy

Eri zei

Leuke kaart! Wat hebben die twee hun auto al lekker volgeladen met cadeautjes!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die auto zit zeker erg vol maar je kaart is superleuk Martina.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een leuke stempelset is dat Martina! Heel gezellig, zo met zijn allen op weg naar huis voor de kerst. Leuke vrolijke kaart.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een leuk en vrolijk kaartje en die beestjes zitten gezellig in de auto. Mooi gedaan. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat heb je gave stempels gebruikt Martina....super leuke kaart!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Een superleuke kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes, laurette

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

Femminde zei

Oh wat een gezellige kerstkaart!! Leuk gedaan.
Ik heb me ook net weer aangemeld voor je KKT.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Nou, ik vraag mij ook af of het wel goed komt..... ze zijn al wat kadootjes verloren zo te zien😅.
Leuk stempel setje is dit toch.

Gina zei

Superleuke kerstkaart met dat autootje ! Groetjes, Gina

Angelique zei

Geweldig, wat een leuke, vrolijke kaart. Die stempel is zo leuk en lekker kleurig ingekleurd. Ik heb me nu wel aangemeld voor het KKT.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Martina,

Oh, wat een leuke kerstkaart... Toffe auto, mooie opbouw!

Liefs,
Nancy