woensdag 27 april 2022

Kleurenkaartenteam 2022 : 4 de schakel : Gebroken wit en kraft

Goeiemorgen iedereen,
jawel, de tijd vliegt... Zo ook is de maand april voorbijgevlogen en zijn we weer aan de laatste woensdag van de maand beland.
Deze keer staat op het menu : Gebroken wit met kraft, gekozen door Henriet.
We mochten weer op veel deelnemers rekenen, dat is erg fijn ! Want zonder deelnemers bestaat er natuurlijk ook geen kleurenkaartenteam.
Ben benieuwd naar wat jullie maakten. 
Ik maakte deze keer een beterschapskaartje, voor een collega, die ziek gevallen was vorige maand.

Paper Hugs : Simon Says
Takje : Honey Bee

Hieronder alle deelnemers op een rijtje, breng hen een bezoekje en vergeet vooral geen reactie achter te laten, want daar gaat het tenslotte om.




Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse challenge van '52 weeks to christmas'. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

VRAAGJE : Heb sinds enige tijd last, dat Blogger mij wel inlogt op mijn eigen blog, maar als ik een andere blog bezoek, staat er rechts bovenaan weer 'Inloggen'. Als ik daar op klik, kom ik weer terecht op mijn eigen blog met berichten die geprogrammeerd staan.
Ik dan dus bij een aantal mensen niet meer reageren omdat ik dan als 'anoniem' moet reageren of enkel de keuze krijg 'inloggen'.
Als ik op die blauwe balk 'inloggen' klik, kom ik weer terecht om m'n eigen blog met de voorgeprogrammeerde berichten.
Heb al alle cache en cookies verwijderd, maar het helpt niet...
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor mij....

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie KKT kaart met deze grote paper hugs en bloemtak, je kaart voor je dochter is prachtig hele mooie kleuren gebruikt, de tijd gaat zo vlug. Fijne dag.

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje is het Martina en ik ben weg van de combo.
Wat jij beschrijft van Blogger heb ik alleen met de I-pad. Niet met mijn laptop, gelukkig.

chantal zei

Prachtige stijlvolle kaart. Ook ik heb hetzelfde bij sommige mensen kan ik echt niet meer reageren. Is enkel met gsm en ipad. Dus ja hopelijk iemand een antwoord...
Fijne dag Chantal

Sarah zei

Wat leuk deze papierenknuffel. Mooi met het takje. Blogger doet vreemd de laatste tijd. Ik vind het ook jammer dat er geen foto's meer staan bij de berichten op zo'n dag zoals vandaag had je dan een lijst met foto's allemaal in hetzelfde thema. Het reageren verloopt ook anders, maar bij lukt het nog. Hopelijk komt er snel een oplossing. Bedankt om me last minuten nog toe te voegen.

Elly zei

Prachtige kaart! Oh echt niet leuk...het is iedere wel iets met blogger.
Zou zonde zijn dat het bij steeds meer mensen gaat gebeuren, hopend komt het gauw weer in orde.
Groetjes Elly
Ik kon vanmorgen de melding niet aanklikken dat ik die krijg of iemand gereageerd heeft op mijn blog.
Groetjes Elly

Colien zei

Heel mooie kaart, prachtig met het takje en grote tekst! En wat tof dat toch weer ruim 20 deelnemers zijn, dat organiseer je weer goed!!!
Hier af en toe wat troubles met Blogger, maar de laatste tijd sowieso te weinig tijd gehad om te reageren bij iedereen...oeps...
grtz Colien

Marfien zei

Een lieve kaart, leuk om een papieren knuffel te sturen, grappig dat je het takje terug opgevuld hebt
Tot nu toe kan ik eigenlijk overal reageren maar doe wel alles op mijn ouderwetse computer . . .

Femminde zei

Oh wat een super leuke Paperhug!!
Sorry ik kan je niet helpen met blogger.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Heel leuke KKT kaart Martina! Mooie tekststans en leuke tak. Daar voelde je collega zich vast beter door. Bedankt ook deze maand weer voor het faciliteren van de kleurenkaartuitdaging!
Voor wat betreft blogger: ik heb dat in het verleden ook gehad, m.n. op mijn iPad in safari. Het was over toen ik er chrome op had gezet en van daaruit in logde. Ik weet niet of dat bij jou de oplossing is, want het is natuurlijk wel erg vervelend.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt in de mooie KKT kleuren!
Wat betreft blogger kan ik je niet helpen Martina.
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke beterschapskaart maakte je... Eenvoudig mooi en meer moet dat niet zijn...

Zelf heb ik geen problemen met blogger maar ik vind het nog wel steeds jammer dat ik geen foto's meer in de galerij op mijn startscherm zie staan... Ik las wel dat er nog meer mensen zijn die problemen hebben...
En ik zie op sommige blogs dat het veld voor de reactie plots van stijl veranderd is en dat het lettertype heel groot is als je aan 't schrijven bent... Raar toch.. en ik kan ineens op mijn werk-pc wél reageren... raar allemaal...

Hopelijk ben je snel van die vervelende zaken af!
Liefs,
Nancy

Henriët zei

Wat een mooie kaart met deze paper hugs. Mooie takjes heb je gebruikt.
Blogger doet weer eens raar. Ik krijg mailtjes binnen met de reacties op mijn blog maar die zijn op mijn blog niet terug te zien. Vandaag tot nu toe 17 mailtjes met reacties ontvangen maar er staan er maar 12 op mijn blog. Ra ra hoe kan dat?
Groetjes van Henriët

Angelique zei

Prachtige kaart, mooi hoe de tak weer terug opgevuld is. Ik zou niet weten hoe je het op moet lossen. Ikzelf zie niet iedereen meer in mijn leeslijst terwijl ik ze handmatig nog eens heb toegevoegd. Heel vervelend allemaal.
lieve groetjes Angelique

Laurespage zei

Een hele.mooie kaart Martine voor deze uitdaging !
En ik heb bij sommige blogs hetzelfde probleem dat jij.
Groetjes, laurette

Margreet zei

Wat komt die grote tekst mooi uit op je kaartje. Het takje is ook een beauty.
Blij dat je bij mij gewoon kon reageren. Ik ken gelukkig het probleem (nog) niet.
Tot morgen.
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

wat een tof takje en een heel mooie tekststans! toffe kaart voor het KKT!
wat je vraag betreft, daar kan ik je niet bij helpen, sorry.
ik ondervind zelf problemen met blogger door mijn antivirus. NOrton vindt een aantal blogs blijkbaar ontzettend gevaarlijk, ik kan wel kijken, maar niet reageren. Is niet zo op de gsm, maar op de laptop zie je de kaartjes dan wel veel beter...
groetjes
Nancy

Marijke zei

Een leuk kaartje Martina! Leuk die grote letters! ik heb ook problemen met blogger net wat Nancy beschrijft. soms kan je helemaal geen site bezoeken en commentaar gaat dan ook niet. Ik zie op mijn blog met commentaren ook mensen die anoniem reageren dus die hebben ook die problemen als jij. Misschien gaat het weer over! Groetjes Marijke.