maandag 18 april 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 357 : Angelina

Goeiemorgen iedereen,
Paasmaandag, een (extra) dagje vrij. Hopelijk kan jij ook genieten van deze dag... Bij ons gaat de laatste vakantiedag er aan en dan vliegen we er weer in om het schooljaar af te werken. Het wordt nog een spannende tijd, hopelijk behouden we het hele team, zonder zieken voor de laatste spurt...
Vandaag heb ik voor jullie een fruit - en groentenkaart voor Angela. Ze werd aangevraagd om te maken door een goede vriendin, om haar zo een fijne moederdag te wensen. Ook hier verwerkte ik weer een pop-up mechanisme in het midden. 

Papier buitenkant : Internet
Papier binnenkant : Action
Kersen en appeltjes : Marianne Design
Pop up systeem : Karen Burniston
Sentiment : From me to you
Letters : Alt & New

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt, Martina!

Elly zei

Wat een leuke kaart! Ja het schooljaar is zo afgelopen worden drukke weken die eraan komen, heeft allemaal wel weer wat.
Groetjes Elly

Daphne zei

Wat leuk om een rond pop-up gedeelte te maken.
En lekker vrolijke kaart voor en moeder!

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke fruitige kaart voor Angelina!
Succes nog met de spurt naar de grote vakantie!
Hier ook laatste vakantiedag maar ik ben vanmorgen al naar kantoor geweest om een probleem op te lossen...

Liefs,
Nancy

VoormeKaartje zei

Wat een super mooi kaartje. Zo’n vrolijk geheel.