maandag 4 april 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 355 : Mirek

Goeiemorgen iedereen,
eerste maandag van de vakantie. Zoals een 'voorbeeldige leerkracht' word ik ziek tijdens de vakantie.... Jammer dat ik de beurs aan me heb moeten laten voorbij gaan, maar het ging echt niet.
Hopelijk voel ik me snel wat beter, dat er toch wat geknusteld kan worden. Ook wel wat school verplichtingen liggen op de loer.... Verscheurende keuzes moet ik maken. In ieder geval, tot nu toe lukt nog niks. We wachten af.
Deze kaart maakte ik voor mijn papa, die in januari 80 jaar werd. Weer liet ik het papier voor zichzelf spreken.

Papier : Action
Letters buitenkant : Alexandra Renke
Letters binnenkant : Jade Blossom

Nog een fijne start van de (werk)week en blijf gezond !
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldige kaart voor je vader! Beterschap Martina.

Daphne zei

Dit papierbak heb ik ooit ook gezien maar kocht het niet, zo dom, heb er steeds spijt van als ik het bij andere zie.
Je maakte een hele leuke kaart voor je vader!!
Wat ontzettend balen dat je ziek bent in je vakantie. Juist nu je wel wat vrijetijd en rust voor jezelf kan gebruiken.
Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina.
En beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

Annemarie en Merit zei

Jammer dat de beurs aan je neus voorbij ging, hopelijk knap je snel op...
want ja jullie hebben paasvakantie dan is het niet leuk ziek te zijn... Hier kennen we geen paasvakantie meer is meivakantie geworden..
Mooie kaart voor je vader...
Beterschap, liefs Annemarie en Merit

Nancy zei

Hey Martina,

Toffe, stoere kaart voor jouw papa!
Hopelijk ben je er snel weer terug bovenop!

Liefs,
Nancy

Marfien zei

Een mooi kaartje voor je vader, leuk model en duidelijke uitleg, daar kan ik wel iets mee . . .

Bernadet zei

Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt voor je jarige papa Martina!