zaterdag 23 april 2022

Lente voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
wie lente zegt, zegt bloemen ! Uiteraard mogen deze niet ontbreken in de uitdaging van 'In 't Woefke' van deze maand. Deze keer nam ik mijn Hot Foil toestel er bij en maakte onderstaande kaartjes.
Ik experimenteerde met twee verschillende kleuren van Foil. De bloemen kleurde ik ongeveer in dezelfde kleuren in met ZIG colors. Je merkt dat de foil het effect op je kaartje bepaalt. 
Met het sentiment van Lawn Fawn in bling bling er bovenop, werd de kaart afgewerkt.

Bloemen : Hot Foil van Spellbinders, ingekleurd met ZIG
Sentiment : Lawn Fawn

Wil je deze kaartjes zelf bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel, 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je meteen ook een keuze maken in het ruime aanbod dat aanwezig is.
Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag terug maandag, voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan,
groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een kleuren heel mooi Martina, fijn weekend.

Debby Kuster zei

Kleurrijke lente kaart

Daphne zei

Wauw, dit is echt Lente!!
Zo mooi, die explosie aan bloemen.

Eri zei

Prachtige kaarten met de kleurrijke bloemen en tekst.
Groetjes, Eri

KarinsArtScrap zei

geweldige prachtige kaart Martina
Gr Karin