zaterdag 16 april 2022

Popping flap kaartje

Goeiemorgen iedereen,
ondertussen weten de vaste bezoekers het al, heb een aantal favoriete modelletjes van kaartjes. De pop-up kaart, maar ook deze flip kaart draagt mijn voorkeur. Vooral ook, omdat je op deze kaartjes ook veel dessignpapier op kwijt kan. De afwerking is dan ook vaak niet zo moeilijk, want het papier vertelt het verhaal.... Ook bij dit kaartje, hield ik het vrij eenvoudig.

Papier : Marianne Design
Best Day Ever : Penny Black
Happy Birthday : Mama Elephant
Pull : Scrapbook Atelier
Bloemetjes : Elizabeth Crafters Design

Ik wens jullie langs deze weg een heel fijn paasweekend toe, hopelijk hoef je niet te werken...
Ik zie jullie graag maandag weer terug,
groetjes, Martina
x




6 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een super pop-up kaartje Martina!!
Fijne pasen!
Wij zouden het morgen ook met zijn allen vieren, maar een van de kleinkinderen heeft corona. Gelukkig niet ziek ervan. Dus wij schuiven pasen een week op en gaan volgende week alsnog eieren verstoppen/zoeken;)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi pop up kaartje leuke kleurtjes en details
fijne paasdagen
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart met de mooi bij elkaar passende papiertjes. Door de grote teksten hoeft er ook niet veel meer bij. Fijn Paasweekend!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel gaaf modelletje is het! Mooie kaart. Je herinnert me aan die stans die ik ook ergens heb..

Elly zei

Heel mooi deze kaart!
Fijne paasdagen, nee niet werken, we gaan de auto's wel wassen, heel hard nodig na weken van verhuizing.
Groetjes Elly

Femminde zei

Wat een leuke kaart weer Martina!! En mooi om zo met dessinpapier te spelen.
Fijne zonnige paasdagen verder!!
Groeten van Femminde