donderdag 14 april 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Gouden versie

Goeiemorgen iedereen, 
en dan is het vakantie.... een ander ritme en dan krijg je een bericht zonder tekst. Typisch ! 😂 Toch zag ik dat het jullie niet tegenhield om toch leuke reacties achter te laten, bedankt hiervoor ! 
Gelukkig heb ik het team van '52 weeks to christmas' dat jullie wakker geschud heeft om een kaartje te maken op donderdag.
In ieder geval, onderstaande kaartjes maakte ik nog in reeks vorig jaar in december. Wilde eindelijk van de blokjes papier af vond het papier redelijk druk, dus moest het papier vooral de hoofdrol krijgen. Om het goed te laten vooruit gaan, beplakte ik ook de binnenkant. En ja hoor, ze zijn helemaal, tot op het laatste velletje opgebruikt. Ondertussen heeft het plekje al een andere bewoner gekregen en is de stapel dessignpapier niet verminderd .... 😉
Ik las in de reacties of mijn kaart dan 'op popte'... Ja hoor, het is met de snijmal van Karin Burniston, de pop-up ball, ben ik fan van. Is niet zo moeilijk, enkel de juiste lengte van het elastiekje vinden is een uitdaging. Wat ook een nadeel is, dat je zulke kaartjes niet lang vooraf kan maken, omdat je niet weet wat het elastiekje zal doen na een paar maanden.
 
Papier : Action
Merry Christmas : Greeting Farm
Hert : Gummiapan
Snijmal pop up : Karen Burniston

Hopelijk vond iedereen de weg naar '52 weeks to christmas' blog om zijn / haar kaartje te linken. Ik doe m'n best nog om even bij jullie langs te gaan.
Ik dank iedereen voor zijn bezoekje en reactie, ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug,
groetjes, Martina
x












14 opmerkingen:

Elly zei

Prachtig dit model!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke model en dp
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtig zijn deze bling bling kaarten, het model is super met de pop-up, fijne dag.

GerJanne zei

Oh wat is dot weer superleuk! Ik hou van kaarten met verrassingen aan de binnenkant!

Annemarie en Merit zei

wat een super leuk maar ohh zo moeilijke kaart lijkt me...
Prachtig papier heb je gebruikt
Liefs Annemarie en merit

Jantine zei

Afgewerkt of niet, je kaarten zijn (letterlijk) schitterend met al dat goud. Heel ingewikkeld model lijkt het me. Popt het op?
Groetjes
Jantine

Trudy zei

Prachtig deze bling bling kaarten en wat super origineel!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Wat een geweldige doosjes/kaarten heb je weer gemaakt! Mooi hoor met al dat goud, lekker bling bling! Groetjes en fijne paasdagen. Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lekker feestelijk Martina.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Een hele originele bling, bling kaart. Maar met de feestdagen mag dat zeker.
Groetjes en fijn paasweekend.
Laurette

Eri zei

Leuke en feestelijke kaarten met die aparte pop-up!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Mooi, héél mooi, dat goud.
Wat een leuke kaart weer, met de verrassing binnenin.

Daphne zei

KAARTEN bedoel ik.
Ik was te snel.

Epie zei

Wwooww....mooie popup kerstkaart Martina !!!!!
Fijne vrijdag en n goed paasweekeinde....
Groetjes Epie DT52WTC......