donderdag 28 april 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Cirkels op je kaart in combinatie met geel

Goeiemorgen iedereen,
na de laatste woensdag, komt natuurlijk de laatste donderdag. Je krijgt een nieuwe challenge oproep van het zotte team van '52 weeks to christmas'. Deze keer wil het team cirkels in combinatie met geel zien op je kaart. Ik moest er toch wel goed over nadenken, moet ik eerlijk bekennen. Het heeft eventjes geduurd voor het idee er was, ook het kaartje van volgende week over hetzelfde thema, heeft het nodige denkwerk met zich meegebracht. Over een uitdaging gesproken dus...
Maar kijk, het is gelukt. Een beetje uit mijn comfortzone zou ik zeggen, maar vind hem zelf wel erg leuk geworden. Ik hoop jullie ook ...

Achtergrond : Heffy Doodle
Kader : My Favorite Things
Lichtjes : Marianne Design, bewerkt met glossy 3D
Christmas : Sizzix

Wil jij graag meedoen met deze challenge ? Dat kan, link dan vanaf morgen je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje. 
Ik wens jullie allemaal langs deze weg nog een hele fijne dag toe.
Tot zaterdag voor een verse kaart !
Groetjes, Martina
x



VRAAG OPGELOST ! Gisteren had ik het op sommige blogs moeilijk met een reactie achter te laten. Ofwel moest ik kiezen tussen 'google-account / anoniem / URL' ofwel kreeg ik enkel een blauwe balk met 'inloggen'. Dat laatste lukte helemaal niet. Bij de vorige reeks, kon ik enkel reageren met mijn url.
We hebben gisteren nog even samen met Nancy ('t is allemaal handwerk) gekeken, waarin onze instellingen van de reacties verschilden. Daar kan je kiezen tussen : ingesloten of pop-up venster.
Als je pop-up venster neemt, zou het probleem normaal gezien moeten opgelost zijn....
Kijken jullie ook even na ? Dan doe ik vanavond nog een toertje. 😀

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Martina,
ik heb geen pop venster gekozen.. ik snap er niest meer van. Maar ik weet wel dat je kaart mooi is, want het is niet de makkelijkste challenge!

Anita van Deur zei

Zo goed deze kaart, en hoe je de cirkels bedacht in combinatie met geel, best een lastige challenge, fijne dag.

jackelien zei

Idd lastige challenge. Maar je uitwerking is prachtig.
Groetjes Jackelien

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en mooi met de cirkels in de achtergrond. Ik vond het ook een echte uitdaging!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Superleuke kerstkaart Martina met leuke embos cirkels
Groetjes Epie

Jantine zei

Mooie kaart hoor Martina! Het was voor mijzelf ook een uitdaging. Ik had het vorig jaar bedacht, om weer eens echt iets "anders" te doen, maar toen ik er mee aan de slag ging was het toch even slikken. Maar jouw kaart is super met die lichtjes en die achtergrond met cirkels.
En ik zie hele leuke kaartjes van de deisgners, dat vind ik dan wel weer heel inspirerend :-)
Ik zal ook eens kijken om mijn reactie-instellingen te veranderen, hopelijk lukt het dan weer goed.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Bedankt voor je uitleg, had er vanmorgen ook goed last van dat ik geen commentaren kon geven. Maar nu verholpen als het goed is! Je kaartje is top, iedereen heeft moeite met dat geel maar dat is dan ook de uitdaging! Goed gelukt ook bij jou! Groetjes Marijke.

Eri zei

Leuk bedacht deze kaart met de cirkels en de gele lampjes!
Groetjes, Eri

marja kenter zei

Heel mooi, leuk dat geel voor en kerstkaart.
Fijne dag en groetjes

femke zei

Heey Martina,
dat is een leuke kerstkaart geworden.

Ik weet niet waar u het probleem hebt met reageren maar op pc heb ik geen probleem maar op Android moet ik op elke blog waar ik op wil reageren de cookies van derden inschakelen voordat ik weer met account kan reageren.

Groetjes Femke

femke zei

Ik heb zelf de reacties op blog als pop-up maar toch heb ik opeens geen reacties meer.

Groetjes Femke

Trijntje zei

Een leuke kaart heb je gemaakt.. heel goed bedacht wat heg is best een lastige uitdaging. Succes met het achterlaten van reacties .groeten Trijntje

Gina zei

Heel mooi met die embossing en de gele lampjesslinger. Heel leuk ook die overlappende tekst! Groetjes, Gina

Annemarie en Merit zei

Wij moesten ook even goed gaan zitten voor deze uitdaging, maar de jouwe is uitstekend gelukt!!! mooi die achtergrond..
en uit eindelijk vonden we het zelfs leuk om te doen.
lieve groetjes Annemarie en Merit

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

Supertoffe kaart, leuk met die cirkelachtergrond.
Ik hen een vervelend antivirus. Sommige 'gevaarlijke' blogs kan ik bekijken, maar als die dan met een pop-up venster werken om te reageren, dan weigert mijn antivirus de pop-up en kan ik niet reageren...
Raar allemaal...
Groetjes
Nancy