woensdag 30 augustus 2023

Kleurenkaartenteam 8ste schakel : Mintgroen en zachtroze

Goeiemorgen iedereen,
de laatste woensdag van de maand, dus het kleurenkaartenteam verovert blogland. Deze keer staan mintgroen met zachtroze op het menu. Sarah bepaalde deze maand de kleurencombo.
Ik maakte voor deze gelegenheid een doorkijkkaartje. Ik vond een voorbeeldje op internet, dat inspireerde me om deze kaart te maken.
Omdat ik het toch wel wat lastig had met dat mintgroene vorige keer, besloot ik om het dan maar gewoon met mijn copics in te kleuren, dat is iets meer het resultaat dat ik wilde bereiken.

Taart : Marianne Design
Vlaggenlijn : Joy
Hiep hiep hoera / gefeliciteerd : Carlijn Design
Cadeautjes : Marianne Design
Ballonnen : Action
Kaarsjes : Boekenvoordeel
Alles gekleurd met copics







Uiteraard ben ik niet alleen ! Deze maand, mocht ik ondanks de vakantie toch weer op een lange lijst deelnemers rekenen, hoe tof is dat ! 
Hieronder vind je de lijst van deelnemers, breng hen een bezoekje en vooral, laat een reactie achter bij hen. Lukt het je vandaag niet ? Niet erg, probeer het in de loop van de week alsnog te doen. Heb je last van de Google Activatie ? Werk dan in Microsoft Edge, daar heb ik ervaren dat het bij iedereen WEL lukt om een reactie achter te laten.


Weet je zelf dat je de komende maand geen reacties kan achterlaten, misschien dan een keertje overslaan om mee te doen. Het is erg teleurstellend als mensen niet meer bij elkaar reageren als deelnemer. Dat is net het DOEL van het hele kleurenkaartenteam.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne woensdag en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'.
Tot morgen,
groetjes, Martina
x


21 opmerkingen:

chantal zei

Leuk zo een doorkijkkaart. Weer veel te kijken hier op je kaart.
Combinatie vind ik zeer moeilijk en zie het nog niet, maar dat het een uitdaging was is zeker.
Liefs Chantal

Jantine zei

Wat een gave doorkijkkaart, Martina! Leuk gedaan met al die slingers en feestelijke taart!
Bedankt weer voor de uitdaging van deze maand, iedere maand weer zo gezellig!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Een hele mooie doorkijkkaart Martina....ziet er goed uit!
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een leuk en feestelijk doorkijkje is het zo geworden!

Colien zei

Dat ziet er feestelijk uit, wat een leuk doorkijkje in de KKT-kleurtjes!
Ik ga een blogrondje doen, bedankt weer voor de organisatie.
grtz Colien

!neke zei

Mooie kaart !!!!!

Nancy Soetaert zei

Wat leuk die doorkijkkaart voor het KKT-team!
Ik doe zeker mijn blogrondje, maar weet niet of ik ze allemaal vandaag zal kunnen doen, deze namiddag gaan we naar Soldaat van Oranje nabij Katwijk, daarna misschien nog eens de omgeving daar verkennen als het droog is...
Geniet van je laatste vakantiedagen, vast al weer voorbereidend werk voor het nieuwe schooljaar?
Groetjes
Nancy

Marijke zei

wat een mooi kaartje met dat doorkijkje! Dat heb je mooi gemaakt! Ik vond het een mooie combinatie en heb ook wel die kleuren in papier dus dat scheelt! Groetjes Marijke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje Martina!! Heel leuk met het doorkijkje. Dankjewel weer voor het organiseren!! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️ The Creative Teacup

Caroline Cards zei

Een leuke vrolijke doorkijkkaart. Slim om de Copics erbij te pakken!
Groetjes, Caroline

Wilma zei

Wat een PRACHTIG doorkijk-felicitatiekaartje is dit Martina in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma ☺☺☺

GerJanne zei

Oh wat leuk met een doorkijkje. En inderdaad is het soms lastig de goede kleur te vinden. Dat zie ik nu ook bij anderen. Maar iedereen doet zijn best, he?
Bedankt weer!!

Marfien zei

Wat een leuke verjaardagskaart, alles zit erin, taart, slingers, cadeautjes en ballonnen, wat wil je nog meer. Echt FEEST!

Nelleke zei

Dat is ook een idee om met Copics je eigen kleur te maken. Deze kaart is ook erg leuk geworden, en lekker feestelijk. Je schreef over Edge en dat je dan bij iedereen kunt reageren. Het is voor mij 1 groot raadsel hoe het allemaal werkt. Ik werk met Edge maar kan op de telefoon en iPad niet bij iedereen reageren. Nu zit ik op de iPad en kan ik wel bij jouw reageren. Echter op mijn telefoon kan ik niet bij jouw reageren terwijl het allebei Apple is. Nu kan ik bij 4 mensen niet reageren op de iPad van het KKT. Kijken of het zo lukt met incognito. Ik baal er wel van, de lol gaat er zo wat vanaf om te bloggen. Ik weet dat het ook iets met instellingen van de ontvanger te maken heeft, maar bij de 1 lukt dat weer wel en de ander niet. Hopenlijk wordt het nog een keer opgelost. Groetjes Nelleke

Timothee Lambert zei

This blog has become my daily dose of inspiration and intellectual stimulation. The author's dedication to fostering a community of learners is evident in every post. Your ability to spark meaningful discussions is truly remarkable.
how old do you have to work at walmart

Edvin Berg zei

The dedication to continuous improvement is palpable in every post on this blog. It's a reminder that education is an ongoing journey, and your commitment to refining and enhancing your content is a model for all of us seeking growth.
https://tryvoucher.com/

Sarah zei

Wat een mooie feestelijke kaart. Tof het doorkijkje en de zachte kleuren maken het lief.
Had je een goede vakantie? Kwam mijn verjaardagskaart voor je aan? Lieve groetjes ☀️

Daphne zei

Leuk dat doorkijkje.
Wat een leuk kaartje is dit.

Femminde zei

Een dagje later maar nu alsnog even bij jou. Wat een super leuke kaart met het doorkijkje. Het is bijna een tent kaart zodat je mee zou kunnen doen bij de liftchallenge.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Martina,
Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
Wat een leuke doorkijkkaart! Tof, met die Carlijn-teksten!
Jouw kaart is op zich al een feestje! Leuke tekst schreef je ook onderaan. Ik merk toch ook nog steeds elke maand dat niet iedereen langs komt... Tja...
Liefs,
Nancy

Caroline zei

Wat een heerlijke taart, mooi hoor, door internetproblemen nu pas reactie
Groetjes Caroline