woensdag 16 februari 2022

A very happy birthday

Goeiemorgen iedereen,
woensdag vandaag ! Een 'door card' heb ik voor jullie vandaag. Ook met dit modelletje kan je wel wat dessignpapier verwerken als je wil. Ik maakte er een iets grotere versie van, door nog een flapje toe te voegen aan de rechterkant. Zo is er ook wat meer ruimte om een boodschap te schrijven.
Het was een beetje pas-en meetwerk om het plaatje mooi in het midden van het kaartje te krijgen (modelletjes die ik vond, staan te veel links of rechts op de kaart).
Heb me even het kleurwerk gespaard, dit kan met dit leuke papier van de Action perfect denk ik dan.

Papier : Action
Beer : Creative Depot
Sentiment : Poppy Stamps

In ieder geval, ik hoor de regen neervallen buiten, ik hoop dat het in de loop van de dag net iets beter wordt en de zon zich wat laat zien.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan
groetjes, Martina





8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en wat een leuk papier en model kaart, nog niet zien liggen in de winkel.

Je@net zei

Een super leuke kaart, Martina!

Trijntje zei

Wat een leuke kaart. Groeten Trijntje

!neke zei

Super leuk Martina !!!!
Groeten Ineke

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Echt een heel leuk model.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje. Zo'n draai effect is altijd leuK!

Unknown zei

I really like it and I hope there is something new
ចាក់បាល់អន់ឡាញ់ Bad football

Nancy zei

Hey Martina,

OOOhhhh!!! Hoe leuk is deze!
Beetje stoer ook...

Liefs,
Nancy