donderdag 24 februari 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Gebruik ruitjes of stippen op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
laatste donderdag van de maand, dus komt de andere bende '52 weeks to christmas' je blogland veroveren met kerstkaartjes. Ook voor dit exemplaar maakte ik het me niet zo moeilijk. Ik gebruikte het mooie papier van de Action. Normaal gezien gebruik ik de afbeeldingen niet echt, maar kijk, hier paste het eigenlijk wel netjes.
Uiteraard hebben we voor jullie een nieuwe uitdaging : Gebruik ruitjes of stippen op je kaart. Ik denk dat dat ruim gelukt is. Wil je graag meedoen ? Dat kan, vanaf morgen kan je je challenge kaart op het blog van '52 weeks to christmas' linken. Dan brengt een DT lid je zeker en vast een bezoekje. Vandaag kan je je 'gewone' kaart linken. Dan kom je netjes mee in de lijst.

Papier : Action
Sentiment : Marianne Design




Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Dan begint voor ons in België de krokusvakantie. 😉
Tot dan !
Groetjes, Martina

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij blijft mooi dit model pop-up kerstkaart, leuk deze zoete kleurtjes.

Elly zei

Heel mooi en dit papier vond ik zo leuk!!
Groetjes Elly

GerJanne zei

Heel leuk! Dat papier is natuurlijk perfect voor de challenge. EN je favo modelletje!
Het zuiden van Nederland heeft straks ook crocusvakantie. Peter valt onder het Noorden, dus vandaar dat wij het nu hebben. Echt genieten zo'n weekje...

Jantine zei

Leuk vrolijk kerstkaartje met je mooie Action papier, Martina! En die leuke pop-up weer.
Fijn dat je bijna krokusvakantie hebt. De krokussen bloeien hier prachtig.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Leuke kaart met de ruitjes en stippen. Het blijft een tof modelletje. Ik noem het ondertussen al het "Martina modelletje"! Geniet volgende week van de vakantie!
Groetjes, Eri

!neke zei

Super leuk !!!!
groeten Ineke

LisannesKaartenhobby zei

Super tof model! En heel leuk hoe je de uitdaging ruitjes en stippen verwerkt heb op je kaart in die prachtige zoete kleuren

Hobbygroet,
Lisanne

Irene zei

Ja natúúrlijk is de leuke voorkant niet alles en zit er wéér een super verrassende binnenkant bij je kaart!
XxIrene

marijke zei

Leuk kaartje en deze kleuren vind ik top! Groetjes Marijke

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in die lieve kleurtjes Martina. Ook het pop-up gedeelte ziet er weer top uit.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een leuke kaart martina....de binnenkant is ook mooi!
Groetjes Diny

Daphne zei

Maar die plaatjes zijn ook TE leuk, die in dat blok papier zitten.
Ik gebruikte ze ook al voor een kerstkaart vorig jaar.
Ik ga zeker meedoen met deze challenge.
Wat een leuke kaart maskte jij weer. Het model blijft leuk.
Ik ga nog eens proberen dit model te maken, ik deed dit al eerder, maar ik kreeg het stukje waar de kaartjes op gaan niet goed gevouwen.

Nicole Parmentier zei

Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik meteen heel veel leuke kerstkaarten meepik! Hij is prachtig met dat lieve roze ruitje en de geweldige binnenkant. Ook je KKT kaart is zeer geslaagd, wat een gave stans is dat!

Angelique zei

Mooie kerstkaart met dit leuke dp, de plaatjes zijn in dit blok goed bruikbaar.
Ook je KKT kaart is mooi geworden met de grote stans, het hoeft niet altijd moeilijk te zijn. Ik hoop dat je vlug weer wat meer rust krijgt.
lieve groetjes Angelique