maandag 21 februari 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 344 : Hamster

Goeiemorgen iedereen,
vandaag 'vieren' we een beetje dat de mondmaskers eindelijk op school af mogen voor de leerlingen ! Hoera ! 😀 Eindelijk hoeven de leerlingen zich niet telkens weer beter verstaanbaar te maken en zien we hun emoties ook makkelijker. Zo kunnen we beter inspelen op hoe de leerlingen zich echt voelen. Dat vond ik best wel moeilijk sinds de herfstvakantie.
Maar goed, nu wij nog, ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn om het niet meer te moeten dragen en geen aangeslagen bril meer zullen hebben. Ik kijk er al naar uit ! 😉
Vandaag heb ik een kaartje, gemaakt voor Hamster. Neen, dit is niet haar echte naam. Het is een totemnaam van de scouts.
Ze werd onlangs 50 jaar.
Hieronder het resultaat...

Papier : Prima Marketing, Melody
Cijfers : Alt & New
Sentiment : My Favorite Things

Ik dank jullie allemaal weer voor je bezoekje en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Wil je alsnog meedoen ? Dat kan, geef je dan vandaag nog even op met de startpagina van je blog, dan kom je mee in de lijst.
Nog een fijne dag gewenst,
groetjes, Martina
x



13 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Toffe kaart alweer! Ik had je mijn hamster-stempel kunnen lenen, misschien voor een volgende keer...

Liefs,
Nancy

Sroll ook nog even naar de vorige dagen... stond wat achter met reageren...

Anita van Deur zei

Heel mooi de kleuren van je dp papier de grote 50 en het leuke popup gedeelte! Fijne dag groetjes, Anita

Elly zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Dat is zeker fijn dat de mondkapjes weg zijn, want zo zie je echt weer wat er is met iemand, want iedereen is nu verstopt.
Groetjes Elly

Diny zei

Wat een verrassend leuke kaart Martina in dit leuke model!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

gave kaart voor Hamster!!
Liefs Annemarie en Merit.

Daphne zei

Toen ik de voorkant zag wist ik gewoon dat je binnenin weer de pop-up had gemaakt.
Heel erg leuk!!

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Martina!

Laurespage zei

Mooie kaart met frisse kleuren en weer een heel leuk model.
Fijne week.
Laurette

Grietje Jansen zei

Leuke kaart, en goed dat je het uitgelegd heb, dacht eerst inderdaad even aan het dier hamster haha.

Grietje

Jantine zei


Toffe kaart, Martina! En zonder mondkapjes is veel fijner, hopelijk hoeft het nu niet meer...
Groetjes
Jantine

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Kan me voorstellen dat je blij bent dat de mondkapjes niet meer hoeven,
Blijf zelf wel mondkapjes gebruiken. Moet heel voorzichtig blijven. Maar kom gelukkig ook bijna niet in contact met ander mensen, dus hoef het ook niet vaak op.

Angelique zei

Hele mooie kaart, mooie kleurencombinatie. Ik geloof goed dat het heerlijk is om de kinderen weer goed te kunnen zien. Mooie kaart voor Nancy, zo mooi ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

tehesm zei

xp655 air jordan sneakers south africa,stockxcz,airjordansdames,pandora berlock,pandora prívesky,jordans skor,pulseraspandoramexico,air jordan beige,air jordans uae uo129