zaterdag 26 februari 2022

Veel liefs voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje van februari voor DT 'In 't Woefke'. Valentijn voorbij, maar dat wil niet zeggen dat je geen hartjes op je kaart mag verwerken... Ik ging aan de slag met het leuke autootje van Alexandra Renke. 'Hing' er wat hartjesballonnen aan vast en kijk, hieronder het resultaat.
De achtergrond maakte ik met Distress Ink. Dit 'idee' kwam in me op, tijdens het maken van een geboortekaartje (dat komt nog wel een keertje aan bod). Daar was ook de achtergrond wat 'gevlamd'. Wat gouden spetters er op, geeft een beetje een sjiek effect.

Achtergrond : Distress Ink
Auto met cadeautjes, hartjes : Alexandra Renke
Draadjes van de ballonnen : Impression Obsession
Veel liefs : Studio Light, gedrukt met gouden inkt




VoilĂ , dit was de laatste voor deze maand. Volgende maand wacht ons een nieuwe uitdaging. Benieuwd ? Kom dan een kijkje nemen in de winkel 'In 't Woefke', daar kan je alvast de nieuwe kaartjes bekijken / betasten. Geen tijd ? Geen probleem, dan zal je wat geduld moeten oefenen en het blog van 'In 't Woefke' of hier. 
Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke en ook sjieke kaart er leuk gedaan met de hartjes aan de auto.
De auto is een van mijn favorite snijmallen, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de auto met de blikjes erachter
groetjes ellen

Daphne zei

Wat leuk en liefdevol deze kaart.
De hartjes ballonnen achter de auto vind ik leuk.

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart met het goud en wat een leuk idee met de ballonen achter de auto. Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies